м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)

тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (050) 236 40 70

e-mail: info@inneti.com

Досягайте вершин разом з нами!

Банерна реклама – розрахунок CTR

CTR — (синонім — клікабельність, від англ. click-through rate — показник клікабельності) CTR визначається як відношення числа кліків до показів, вимірюється у відсотках. Наприклад: рекламний блок показаний 100 разів і на нього клікнула одна людина. Означає його CTR – 1%. Формула обчислення CTR:

CTR = кількість кліків / кількість показів * 100

CTR є важливим показником ефективності будь-якої рекламної кампанії. Показник CTR може бути застосовний до будь-якого гіпертекстового посилання в інтернеті, якщо враховуються її покази і кліки.

Можна сказати, що це ККД (коефіцієнт корисної дії) оголошення, що визначає ефективність його роботи та ефективність рекламної кампанії загалом. Чим вищий CTR, тим точніше оголошення відповідає запиту і тим нижчою для рекламодавця буде ціна виходу на гарантовані покази.

CTR для динамічних банерів в Рунеті зазвичай вагається від 0,1 % до 2 %. При хорошому медіапланеруванні і ефективному таргетінгу значення CTR може бути значно вище і складати десятки відсотків. Найвищий CTR може забезпечити контекстна реклама в пошукових системах, коли оголошення рекламодавців показуються залежно від пошукових запитів користувачів.

Слід зазначити, що показник більший за 2% вважаться успішним, і загалом рекламну кампанію з таким показником можна вважати успішною.

Частенько CTR вважають мірою якості рекламного блоку або рекламного майданчика. Проте потрібно мати на увазі, що для іміджевої, а не «продаючої» реклами значення CTR набагато менш істотно, ніж кількість користувачів, які її побачать, і та увага, яку вони їй приділять. Важливий вплив на CTR (клікабельність) реклами роблять її розмір, яскравість, контрастність і місце розташування на веб-сторінці.

Банерна реклама: як розрахувати бюджет банерної інтернет-реклами. У яку суму обходиться залучення реального покупця шляхом показу банерної реклами. Всі нижченаведені рекомендації і числові показники не слід розглядати як “істину в останній інстанції”.

Користуватися таблицями просто:

Приклад

Банерною рекламою фірма передбачає залучити на сайт 1000 відвідувачів в місяць. Вартість 1000 показів банера рівна $20. Передбачається, що CTR банера повинна скласти 0,5. В цьому випадку бюджет інтернет-реклами має бути не менше 3000$. Вартість залучення одного відвідувача в цьому випадку складе не менше $3.

  • Як випливає з наведеного прикладу, вартість залучення одного відвідувача шляхом банерної інтернет-реклами складає не менше $1- $3. При цьому залучення відвідувача на сайт за допомогою банерної інтернет-реклами не означає здійснення ним операції. Зі 100 таких відвідувачів лише 3-4% зроблять операцію.
  • На прийняття відвідувачем остаточного рішення про здійснення операції багато в чому впливатиме якість створеного сайту, кон’юнктура ринку і конкурентоспроможність пропонованих на сайті товарів і послуг.
  • З наведених прикладів виходить, що залучення реального покупця шляхом показу банерної реклами обходиться фірмі $50 – $100.

1. Розраховується CTR банера.

Середня величина CTR складає 0,4-0,5%. Даний показник може розрізнятися залежно від тематики, кон’юнктури ринку, якості виготовлення банера, конкретного рекламного майданчика, тобто сайту, на якому рекламується банер, і так далі.

2. Розраховується середня вартість залучення одного відвідувача, що прийшов на сайт по посиланню з банера.

          Приклад

• Вартість 1000 показів банерів, тобто показ банера 1000 відвідувачам сайту = 20$.

• CTR банера дорівнює 0,5, тобто 5 чоловік з 1000 приходять на сайт рекламодавця по посиланню з банера.

• Вартість залучення одного відвідувача в цьому випадку складе: 20/5 = 4$.

Про розрахунок вартості залучення цільового відвідувача сайту.

3. Розраховується середнє число операцій, які зроблені відвідувачами, що прийшли по посиланню з банера і множиться на середню величину прибутку, яку дає одна операція.

Приклад розрахунків прибутку від баннера

Приклад

Вартість 1000 показів банера = 20$. Вартість залучення одного відвідувача, що прийшов по посиланню з банера на сайт, при CTR 0,5% складає 4$.

• Число відвідувачів, що прийшли на сайт по посиланню з банера, за місяць склало 100 чоловік. Це означає, що банер має бути показаний 20 000 разів. Тобто, витрати на показ банера складають 400$.

• Число операцій, здійснених відвідувачами, що прийшли по посиланню з банера, склало 4%. Тобто 4 операції.

• Середній прибуток від операції дорівнює 200$.

• Валовий прибуток від банерної реклами складе: 4х200 = 800$.

• Витрати на банерную рекламу склали 400$.

Прибуток від банерної реклами, без врахування інших накладних витрат (витрати на створення банера, зарплата співробітників і так далі), складе: 800$ – 400$ = 400$. В цьому випадку банерна реклама принесе прибуток.

Примітка

Приведені числові показники будуть точніші, якщо:

1. Розрахунки робляться за більший період часу;

2. Співробітники фірми ведуть постійно опитування відвідувачів, що зробили операцію, про те, яким чином вони знайшли фірму і пропоновані нею товари і послуги. Відвідувачі, що прийшли по банерній рекламі, виділяються в окрему групу.

3. Ведеться статистичний облік інших показників банерної реклами.

4. Наведені числові показники показують, що для того, щоб банерна реклама не була збитковою, середній прибуток, який приносить одна операція, має бути досить високим. Інакше величина накладних витрат перевищить прибуток і банерна реклама стане збитковою.

На замітку

Щороку в світі витрачаються мільярди доларів на рекламу за допомогою банерів і ця цифра постійно зростає.

Якби банерна реклама була невигідною, то на неї не витрачали б стільки грошей.



Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *