м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)

тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02

e-mail: info@inneti.com

Досягайте вершин разом з нами!

SAP-CRM

SAP CRM – що за ЦРМ ситема?

SAP CRM – єдине рішення, яке дозволяє в повному обсязі використовувати CRM-стратегію, об’єднувати співробітників, партнерів, процеси і технології в рамках повного замкнутого циклу взаємодії з клієнтами. Дозволяє автоматизувати бізнес-процеси компанії і ефективно управляти бізнесом.
SAP CRM дозволяє координувати дії всіх структурних одиниць компанії, що взаємодіють з клієнтом (продажі, маркетинг, обслуговування і підтримка), а також керувати роботою різних каналів взаємодії: особиста зустріч, телефон, Інтернет.
Ситема SAP надає кожній організаційній одиниці компанії доступ до повної актуальної інформації про клієнта, необхідної для підвищення якості взаємин з клієнтом і підвищення його лояльності.

Впровадження SAP, ERP систем.

Купити SAP дуже просто, набагато складніше – змусити його працювати. Основним з напрямків діяльності компанії “Іннеті інновації” є надання інформаційно-консультаційних послуг у галузі ведення розробок, проектного впровадження і підтримки використання CRM – систем, в тому числі і програмних продуктів лінійки SAP.

SAP-система – інтегрована автоматизована система управління.

SAP-системи допомагають компаніям по всьому світу вдосконалювати взаємини зі своїми клієнтами, розширювати діяльність з партнерами і збільшувати ефективність діяльності компаній у всіх сферах.

Рішення та обслуговування за допомогою SAP CRM
Рішення SAP CRM забезпечує комплексне бачення й аналіз, що дозволяє передбачати потреби клієнтів і створювати основу для довгострокових і рентабельних відносин з клієнтами.

З рішенням SAP CRM компанії отримують:
– збільшення прибутку за рахунок ефективної системи залучення клієнтів, підвищення частки відгуку в результаті прямих маркетингових розсилок, вдосконалених можливостей перехресних продажів і продажів більш дорогих товарів, зниження відтоку клієнтів;
– скорочення витрат за рахунок автоматизації взаємодій, підвищення продуктивності співробітників, що працюють з клієнтами, скорочення витрат на прямий маркетинг і рекламу в засобах масової інформації, оптимізації запасів і бізнес-процесів;
– конкурентна перевага за рахунок збільшення лояльності клієнтів і їх утримання, більш глибокого і цілісного розуміння потреб ринку і клієнтів, а також скорочення часу виведення продуктів на ринок.

 

Тарифи по налаштуванню SAP-CRM систем:

Вартість надання послуг розраховується виходячи з витрат часу згідно тарифів компанії 
Купити, налаштувати, встановити і обслуговувати SAP-CRM можна зв’язавшись з нашими спеціалістами

Сподіваємося на довгострокову та якісну співпрацю!



Відгуки до події: "SAP-CRM"

  1. Пінгбек: Іннеті

  2. Пінгбек: Впровадження SAP, ERP систем « Іннеті

Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *