м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)

тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02

e-mail: info@inneti.com

Досягайте вершин разом з нами!

Підбір ключових слів

Розглянемо методику підбору ключових слів, на основі інструменту добору ключових слів Google AdWords, на не дуже конкурентну тему: fashion design school. Загалом цей принцип можна використовувати для створення семантичного ядра. Ми приводимо приклад з підбору ключових слів для англомовного сайту та ця методика дозволяє підбирати ключові слова не тільки під англомовні сайти, але під будь-які сайти на інших мовах, які використовуються в Google, у тому числі сайти російською та українською мовами.

Крок 1: Підбір та експорт ключових запитів для Google відсортованих за популярністю.

Вводимо запити, які відповідають темі в однині та множині (як правило, достатньо одного з них, але для повної картини краще ввести обидва), в спадному списку вибираємо “Популярність ключових слів”, натискаємо “Кількість запитів” і отримуємо список ключових запитів відсортованих за популярністю запитів.

Під списком натискаємо «Відкрити в CSV” і експортуємо дані в MS Excel.

Крок 2: Підбір та експорт ключових запитів для Google відсортованих по релевантності.
Т.к. завдання оптимізатора привести на сайт цільову аудиторію, то не можна забувати про релевантність запитів. Адже запит може бути непопулярним, але дуже цільовим і якщо керуватися тільки популярністю запитів, то деякі цільові запити можуть відфільтрувати в процесі створення семантичного ядра. Натискаємо “Сортування за релевантністю” і отримуємо цей же список ключових слів, але відсортований по релевантності.

Далі також експортуємо дані в MS Excel.

Крок 3: Присвоєння рейтингів ключових словах
На цьому етапі ми видаляємо з обох таблиць непотрібні запити типу “fashion designing courses in” (цей запит, швидше за все, пов’язаний з географічним розташуванням і тому в нашому випадку не є цільовим). Новий інструмент добору ключових слів Google AdWords має один недолік: чим більше ключових слів ми вводимо для підбору, тим менше релевантних запитів отримуємо в результатах. Іноді це добре, але іноді релевантні запити не виводяться в результатах, тому що у співвідношенні з іншими вхідними запитами вони виключаються. Найбільш релевантні результати виходять при введенні 2-3 запитів. В результаті ми отримали 2 таблиці з 20 ключовими запитами, відсортовані за популярністю запитів і за релевантністю.

У першу таблицю додаємо колонку “Запити” і кожному запитом даємо бали в зворотному порядку (тобто перший запит отримує 20 балів, а останній 1), в таблицю, відсортовану за релевантністю, додаємо стовпець “Релевантність” і точно також присвоюємо запитам бали в зворотному порядку. Це робиться для того, щоб ми склавши бали обох таблиць отримали показник, який характеризує популярність і релевантність кожного запиту.

Крок 4: Рейтинг ключових слів під Google
Потім ми сортуємо обидві таблиці за запитами в алфавітному порядку (таким чином, ми отримуємо повну відповідність рядків в обох таблицях) і об’єднуємо таблиці в одну, шляхом видалення стовпців E, F, G, H. Потім додаємо колонку “Рейтинг Google”, в якій підсумовуємо стовпці “Запити” і “Релевантність”. Відсортувавши таблицю по стовпцю “Рейтинг Google”, ми отримуємо список запитів найкращих за популярністю і релевантністю. Фактично ми підібрали список ключових запитів для нашого сайту під Google.


Аудиторії пошукових систем відрізняються. Наприклад, технічні працівники більше користуються Google, а серед ріелторів частка Yahoo значно вище ніж в середньому на пошуковому ринку (мабуть це пов’язано з тим, що на Yahoo є портал з нерухомості), тому в залежності від тематики бажано використовувати й інші інструменти орієнтовані на інші пошукові системи.

У випадку, коли потрібно створити семантичне ядро сайту, у якого кілька суміжних тематик або центрів прибутку рекомендується кожну тему досліджувати окремо, і порівняти 2-4 перших запити всіх тематик між собою за допомогою Google AdWords Keyword Tool .

Таким чином, ми підібрали ключові слова з урахуванням статистики Google. Можливо, методика недосконала, але навіть з наявними недоліками вона дозволяє підібрати ті запити, які найчастіше запитують користувачі Google по необхідній вам тематиці.

 



Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *