Покращення Вашого сайту
25 способів зробити сайт кращим
Я склала список з 25 способів поліпшення сайту, кожен пункт цього списку можна виконати за кілька хвилин, а в результаті – істотно підвищити якість сайту.
Юзабіліті / Аксессібіліті
Це дуже важливо: якщо користуватися сайтом незручно, то мало хто буде його відвідувати.
- Навігація: Навігація повинна бути простою та послідовною – переконайтеся, що вона доступна і зрозуміла для тих, хто вперше на сайті.
- Пошук: У вас ще немає пошуку? Чому? Іноді він потрібен користувачу. Звичайно, зробити пошук своїми руками задачка не на 5 хвилин, але можна скористатися готовими рішеннями, наприклад Google .
- Клікніть тут: Навіщо? Користувачеві доведеться читати весь попередній опис ( чого він можливо не хоче ), щоб зрозуміти, про що йдеться.
- Атрибути
title
і alt
: Використовуйте їх правильно . Якщо ви зовсім не використовуєте їх, почніть з навігації та елементів, що повторюються на кожній сторінці.
- Головне: Якщо ви використовуєте код, який може дратувати користувача, наприклад, змінювати вікно браузера, відкривати сторінки у новому вікні, то заберіть його. Те, що вам подобаються такі речі ще не означає, що вони подобаються і вашим відвідувачам.
Пошукова оптимізація – SEO
Ви ж хочете, щоб вас знайшли.
- Заголовок сторінки (тег
title
): Додайте послідовні і відображаючі зміст заголовки до кожної сторінки. Якщо заголовки вже є, перевірте, чи не занадто вони довгі, і чи добре вони відображають зміст сторінки.
- Посилання: Внутрішні посилання (всередині основного тексту), настільки ж важливі, як і зовнішні. Крім поліпшення юзабіліті, Ви отримуєте можливість точно визначити текст і заголовок посилання.
- Підсилюйте ключові слова: Найпростіше, що можна зробити – це виділити ключові слова і фрази за допомогою тега
strong
. Звичайно, зловживати не слід, але при помірному підході ця техніка може дати позитивний результат.
- Заголовки: Правильне використання заголовків (
h1
, …, h6
), дає фантастичний ефект. Тег h1
– найбільш важливий, постарайтеся використовувати в ньому ключові слова.
- Перебір: При оптимізації потрібно пам’ятати про користувача: деякі прийоми можуть зруйнувати все, що з таким трудом зроблено для відвідувачів . Уникайте чорного SEO – це «ходьба по битому склу».
Дизайн / Розробка
Це ваша пристрасть – покажіть її.
- Зображення: Створюючи чудову графіку, не забувайте її оптимізувати: далеко не у всіх користувачів висока швидкість з’єднання.
- Дизайн починається з начерку: Не обов’язково запускати графічний редактор, щоб почати розробку дизайну. Зробіть кілька начерків на папері, використовуйте різну розмітку і розташування елементів, думайте більше про функціональність, ніж про естетику.
- Контраст / Розмір шрифта: Контраст і розмір шрифту повинні бути прийнятними. І хоча Святого Грааля в цій області немає, зверніть увагу на корисні рекомендації: Колір і контраст , Контраст , Читабельність , Підбір кольорової схеми . Звертайте увагу на думку інших людей: у вас може бути хороший зір, не всім так пощастило.
- Логічність і послідовність: Немає нічого гіршого, ніж сайт, який працює недостатньо послідовно або з помилками.
- Тестування: Перевірте (або попросіть інших, на кожному форумі дизайнерів є такий розділ) сайт в різних умовах роботи. Намагайтеся робити це кожен раз після значного оновлення, на щастя, це не потребує багато часу.
Зміст
Саме за ним люди приходять на сайт.
- Текст / Простір: Часто можна чути: «потрібно заповнити це місце і впихнути якомога більше тексту», не піддавайтеся – це пастка. Занадто щільний і дрібний текст, з недостатніми відступами, стомлює і дратує читача.
- Пишіть для вашої аудиторії: Чи можуть люди зрозуміти ваш текст? Думайте про вашу аудиторії та уникайте фраз, які зрозумілі не всім.
- Корпоративна гордість: Порівняйте «We provide 200 megaunits of wobble-sprockets to our worldwide, global markets» і «We can provide a wobble-sprocket to you anywhere in the world» (буду дуже вдячна, якщо хто-небудь з читачів красиво переведе ці слогани). Говоріть з читачем, заінтригуйте його, не соромтеся.
- Використовуйте зацікавлення: Якщо відвідувач дочитав матеріал до кінця, це означає, що йому цікава ця тематика, замість того щоб відразу відпускати його, запропонуйте відповідну статтю або продукт.
- Цілі: При створенні контенту завжди порівнюйте – мета сторінки і мета відвідувача, намагайтеся поєднати їх.
Інше
Тому що сайт – це ще не все.
- Участь в інших проектах: Щоб отримати трафік і популярність, відвідуйте форуми, блоги та портали вашої тематики, приймайте участь у їх діяльності, допомагайте людям порадами, давайте корисні посилання. Приділяйте цьому 10 хвилин в день, і Ви отримаєте якісний тематичний трафік. Уникайте спаму.
- Вивчайте: Намагаючись допомогти порадою, не забувайте слухати. Слухайте колег, конкурентів і потенційних клієнтів, Ви багато чого дізнаєтеся, навіть якщо будете просто свідком роботи інших.
- Використовуйте вірусний маркетинг: Не тільки в поштових розсилках та новинах (що вимагає часу і грошей), а й у спілкуванні – розкажіть що-небудь унікальне про Вас, Вашу компанію, або сайт друзям, колегам або клієнтам. Завжди є шанс, що вони стануть поширювати цю інформацію, а Ви отримаєте хороший трафік, витративши хвилинку на розмови.
- Будьте собою: Не намагайтеся відповідати онлайновим стереотипам, просто будьте собою. Бізнес і його онлайнове представництво повинні бути схожі і впізнавані.
- Спам: Не використовуйте спам. Кожен раз, коли ви вдаєтеся до спаму, падає авторитет вашої компанії або сайту. Це все одно, що запихати листівку в рот потенційному замовнику в реальному світі.
От і все. Я сподіваюся, що цей список підкаже Вам, як швидко поліпшити різні аспекти Вашого сайту і маркетингу. Звичайно, він не є всебічним. Еволюція – ось справжній ключ до досконалості. Покращуйте, слухайте відгуки, думайте і знову покращуйте.