м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)
тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02
e-mail: info@inneti.com
Пошук в інтернеті – що і як шукають українські користувачі
Кожен будній день жителі Україні ставлять близько 10 мільйонів запитів до пошуку Яндекса. У вихідні активність користувачів пошуку трохи падає – в середньому кожен вихідний день Яндекс відповідає на 9,3 мільйона запитів. Коли користувач пошуку шукає що-небудь в Яндексі, він робить у середньому три запити. А приблизно в 53% випадків користувачі знаходять відповідь відразу, поставивши тільки один запит.
Це дослідження присвячене пошуковій поведінці користувачів з України – що і як вони шукають в інтернеті, як виглядають їхні пошукові запити. Всі дані отримані від пошуку Яндекса.
Зміст
3. Тематика популярних запитів
1. Довжина пошукового запиту
За даними Яндекса на осінь 2010, найчастіше пошукові запити від користувачів з України складаються з двох або трьох слів – у 44% випадків.
Найдовші запити до пошуку Яндекса – це різноманітні цитати. Користувачі шукають настільки довгі цитати, наскільки дозволяють обмеження пошуку – не більше 400 символів.
Найдовші слова, які шукають в Яндексі, – це назви хімічних елементів і різноманітних фобій. Найдовше слово в пошукових запитах таке ж, як і два роки тому (у серпні 2008) – це «гіппопотомомонстросесквиппедаліофобія» (боязнь проголошення довгих слів).
2. Мова пошукових запитів
Користувачі з України задають пошукові запити в основному двома мовами – українською та російською. Кількість запитів на тій чи іншій мові сильно залежить від географії – на заході істотно більше запитів українською, ніж на сході. Найбільша частка україномовних запитів до Яндексу – у Тернопільській (33%) та Івано-Франківської (30%) областях. Найменше питають по-українськи в Криму – там частка запитів до Яндексу українською мовою становить всього 3,7% – і в Донецькій області (6%).
За даними Яндекса, близько 13% пошукових запитів від користувачів з України – будь-якою мовою – містить помилки. Це приблизно стільки ж, скільки в потоці запитів від користувачів з усього світу. Найбільш поширені помилки виникають від того, що користувачі пошуку поспішають, – це введення слова в неправильній розкладці клавіатури, пропуск або неправильна розстановка пробілів – наприклад, [, buvbh] замість [Бігмір], [09 ка кзвоніть] замість [09 як дзвонити].
3. Тематика популярних запитів
Близько третини запитів українських користувачів до Яндексу – унікальні. Тобто їх ставлять всього один раз в день. Такі запити добре показують різноманітність інтересів користувачів – від [купити масляний обігрівач Делонгі 771225 м Київ] до [маруся мудра дівчина – моя Улюблена Казкова героїня]. Популярні запити – такі, які задають більше 10 тисяч разів на день – становлять усього близько 7% від загального потоку.
За даними Яндекса, більше 65% з двухсот найпопулярніших запитів від українських користувачів присвячені пошуку конкретного сайту або сервісу. У них завжди зазначена назва цього сайту – [розетка], [facebook], [укрнет], а іноді навіть точна адреса – [i . ua] або [ukr.net]. Люди, які задають їх, використовують рядок пошуку як розширений варіант рядка браузера, куди можна ввести не тільки адресу сайту, але і взагалі будь-яку форму його назви. Яндекс розуміє такі запити – користувачі можуть запитати [у контакті], [drjynfrnt] або [вконтакт] і у всіх випадках побачити на першому місці в результатах пошуку www.vkontakte.ru.
Досить багато запитів присвячено пошуку інформації (новин, прогнозу погоди, оголошень про роботу) і веб-сервісів (перекладачі, ігри, карти). У цьому випадку людям неважливо, який саме сайт пропонує потрібний сервіс або контент, вони хочуть знайти будь-який.
У списках найпопулярніших запитів в окремих областях України завжди зустрічаються місцеві запити про який-небудь конкретне місто – наприклад [погода луцьк] або [робота в Севастополі]. Але в цілому тематика топів в областях України практично точно повторює розподіл тем по загальному українському топу запитів. Виняток – Крим. Жителі Криму задають більше запитів про вірші і смски (наприклад, [вірші Блок ніч вулиця] або [смс побажання доброї ночі]), ніж про кіно, музику та ігри.
4. Уточнюючі слова
[1] Запити зі словами: купити, продати, куплю, продам, покупка, продаж, ціна, ціни, прайс-лист, прайслист, вартість, доставка, купити, купить, Продатися, продавати, прідбаю, купування, купiвля, продаваних, продажів , цiна, цiні, прайс-лiст, вартiсть.
Деякі запити містять уточнення – явне бажання купити, продати або завантажити щось. Українці ставлять менше запитів про продаж і купівлю чогось, ніж середній користувач Яндекса. Частка таких запитів [1] від всіх запитів з України складає близько 2%, а в загальному потоці їх майже 4%.
[2] А також: скачати, безкоштовно, Безкоштовно, безоплатно.
Зате запитів з уточненнями «скачати» і «безкоштовно» [2] від користувачів з України трохи більше, ніж у середньому – 9,5% від усіх українських запитів (у порівнянні з 8% у загальному потоці).
У вихідні дні люди скачують більше, ніж у будні, а купують – менше.
5. Запити у вигляді запитань
За даними Яндекса, близько 3% запитів від користувачів з України сформульовані у вигляді питання – тобто містять питальне слово. Найбільш популярне питання «як?», А найменше користувачів цікавить «звідки?».
Серед пошукових питань в середньому більше унікальних, ніж серед всіх запитів до Яндексу. Найбільше одноманітні конструкції зі словами «який?» І «чий?», А найрізноманітніші питання – про те, скільки, що і чому.
6. Основні цифри і факти
Кожен будній день жителі Україні ставлять близько 10 мільйонів запитів до пошуку Яндекса.
Коли користувач пошуку шукає що-небудь в Яндексі, він робить у середньому три запити. А приблизно в 53% випадків користувачі знаходять відповідь відразу, поставивши тільки один запит.
За даними Яндекса на осінь 2010, найчастіше пошукові запити від користувачів з України складаються з двох або трьох слів – у 44% випадків.
Найдовші слова, які шукають в Яндексі, – це назви хімічних елементів і різноманітних фобій.
Користувачі з України задають пошукові запити в основному двома мовами – українською та російською. Кількість запитів на тій чи іншій мові сильно залежить від географії – на заході істотно більше запитів українською, ніж на сході. Найбільша частка україномовних запитів до Яндексу – у Тернопільській області (33%), а найменша – в Криму (3,7%).
Близько третини запитів українських користувачів до Яндексу – унікальні. Тобто їх ставлять всього один раз в день. Популярні запити – такі, які задають більше 10 тисяч разів на день – становлять усього близько 7% від загального потоку. За даними Яндекса, більше 65% з двохсот найпопулярніших запитів від українських користувачів присвячені пошуку конкретного сайту або сервісу.
Українці ставлять менше запитів про продаж і купівлю чогось, ніж середній користувач Яндекса. Частка таких запитів від всіх запитів з України складає близько 2%, а в загальному потоці їх майже 4%. Зате запитів з уточненнями «скачати» і «безкоштовно» від користувачів з України трохи більше, ніж у середньому – 9,5% від усіх українських запитів (у порівнянні з 8% у загальному потоці).
У вихідні дні люди скачують більше, ніж у будні, а купують – менше.
За даними Яндекса, близько 3% запитів від користувачів з України сформульовані у вигляді питання – тобто містять питальне слово.
Найбільш популярне питання «як?», А найменше користувачів інтересу ет «звідки?».
7. Додаток
18.09.2013
20.12.2012
Комплексний маркетинговий план для збільшення продажів в Інтернеті
10.10.2012
Тепер за допомогою Google можна малювати координати на карті та розставляти точки
28.09.2012
Просування сайту, обслуговування сайту, підтримка веб-сайту
18.09.2012