м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)
тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02
e-mail: info@inneti.com
• Перше – визначаємо одну основну, та кілька другорядних ключових фраз чи слів, під які будемо оптимізувати статтю.
Для цього використовуємо такі сервіси пошукових систем як: wordstat для Yandex та insights для Google. Я думаю розібратися у цих сервісам Вам під силу.
Ключові фрази бувають: низькочастотних запитів, середньо та високо частотних запитів. Обираючи ключові фрази та слова, обов’язково оцінюйте конкурентів, які оптимізовують свої ресурси за таким ж ключами. Не варто обирати ключовик, який шукають більше 7-10 тисяч разів на місяць – дуже велика конкуренція і неймовірно важко буде влізти у ТОП видачі пошукових систем по цим ключовим словам. Також не рекомендую вибирати ключові слова, які шукають менше 600-700 разів на місяць. Навіть увійшовши у ТОП – 3, ви отримаєте мізерний трафік.
• Друге – не забувайте, що ключові слова не можна видозмінювати.
Наприклад: Ви обрали ключову фразу “Львівська залізниця”. Її шукають 5000 разів на місяць. Ні в якому разі, не потрібно у статті писати “залізниця Львова”, або “Залізниця у Львові” – такі фрази шукають у кілька разів менше.
• Третє – потрібно правильно розміщати ключові фрази та слова у статті.
Для пошукових роботів найкращим варіантом буде, якщо ключові пошукові слова розміщенні якомога ближче один до одного. Але така послідовність слів може сказатися на читабельності тексту. Пам’ятайте про людей, що мають читати Ваші статті. Ключові слова потрібно вживати у статті мінімум три рази (краще більше). Ні в якому разі не робіть із статті набір слів! Все-таки вона пишеться для людей, а не для робота.
• Четверте – кожен пошуковий робот намагається знайти назву статті (головна ключова фраза) у першому абзаці.
Якщо вона там є, це добре скажеться на оптимізації та видачі у ТОП. Та й будь-яка людина спочатку читає перший абзац і якщо її нічого там не “зачепило”, вона навряд чи дочитає її до кінця.
• П’яте – кількість знаків у статті повинна бути не більшою 1000.
Пошукові роботи люблять “багатенько букв” та не робіть її більшою за 1000 знаків. Люди не люблять багато читати. Стаття має бути корисною для читача і нести смислове навантаження. Серферу повинно бути не нудно читати Вашу статтю.
• Шосте – гіперпосилання (лінки)
Не варто ставити гіперпосилання на початку статті. Читачі відразу сприймають таке посилання, як рекламне. Посилання потрібно відділяти якомога більшою кількість тексту. Найкраще ставити одне посилання на 1000 знаків. Пошукові системи не люблять великої кількості посилань у статі. Частіше за все такі сторінки попадають під фільтр і не входять у індекс. Немає сторінки у індексі – немає трафіку з пошукових систем.
• Сьоме – картинки до Ваших статтей
У тегові картинки “alt” обов’язково вказуйте головне ключове слово, або назву статті. Хоча, якщо стаття правильна оптимізована, то це одне й теж. Багато трафіку отримати з картинок важко, але правильно оптимізувати статтю вони допомагають.
18.09.2013
20.12.2012
Комплексний маркетинговий план для збільшення продажів в Інтернеті
10.10.2012
Тепер за допомогою Google можна малювати координати на карті та розставляти точки
28.09.2012
Просування сайту, обслуговування сайту, підтримка веб-сайту
18.09.2012