м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)
тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02
e-mail: info@inneti.com
SAP CRM – єдине ІТ рішення, яке дозволяє в повному обсязі використовувати CRM-стратегію, об’єднувати співробітників, партнерів, процеси і технології в рамках повного замкнутого циклу взаємодії з клієнтами. Дозволяє автоматизувати бізнес-процеси компанії і ефективно управляти бізнесом.
SAP CRM дозволяє координувати дії всіх структурних одиниць компанії, що взаємодіють з клієнтом (продажі, маркетинг, обслуговування і підтримка), а також керувати роботою різних каналів взаємодії: особиста зустріч, телефон, Інтернет.
SAP надає кожній організаційній одиниці компанії доступ до повної актуальної інформації про клієнта, необхідної для підвищення якості взаємин з клієнтом і підвищення його лояльності.
SAP CRM – це:
– Єдина інформаційне середовище – вся інформація про реальних і потенційних клієнтів, партнерів, конкурентів і історія зміни всіх даних зберігається централізовано в єдиній системі. Єдина база даних по продуктах, послугах і цінам компанії.
– Виявлення найбільш прибуткових клієнтів – на підставі даних карток клієнтів, шляхом сегментації, звіту або пошуку за параметрами можна вибрати найбільш прибуткових клієнтів
– Управління контактами – планування, моніторинг та аналіз всіх контактів з клієнтами. Зберігання історії взаємодії
– Управління продажами – управління всіма етапами продажів, від залучення клієнта до продажу йому продукту. Ведення інформації по операціях, воронка продажів.
– Управління сервісом – управління сервісною організацією, обслуговуванням і підтримкою клієнтів.
– Аналітика – будь-яка необхідна аналітика Порівняння успішності роботи менеджерів, філій, підрозділів, звіти і аналіз. SAP CRM дозволяє вести та аналізувати ВСЮ інформацію вашого бізнесу.
Компоненти SAP CRM:
– Маркетинг
– CRM-маркетинг – це набір маркетингових інструментів і функцій, які дозволяють охопити всі рівні маркетингу. Рішення дозволяє здійснювати маркетингове планування, створювати багаторівневі маркетингові плани, сегментувати клієнтську базу по будь-яким необхідним параметрам і управляти маркетинговими ініціативами. Зручний і простий інструмент дозволяє здійснювати всі необхідні дії для проведення маркетингових ініціатив, такі як періодичні завдання, персоналізовані розсилки і т.п.
– Продажі
– CRM-продажі – це повне управління вашими продажами. Планування і прогнозування продажів, ведення угод, продуктів, моніторинг продажів на всіх етапах взаємодії з клієнтами. Управління організаційною структурою і територіями, ключовими клієнтами, їх контактами і завданнями, потенційними угодами, пропозиціями і замовленнями, договорами, заохоченнями і комісійними для співробітників
– Сервіс
– CRM-сервіс – це управління всіма сервісними процесами, складовими повний цикл обслуговування і підтримки клієнта: від першого звернення клієнта до надання послуги та фінансового розрахунку. Ефективне планування сервісу, створення планів і прогнозів обслуговування, управління зобов’язаннями, моніторинг їх виконання, аналітика.
– Аналітика
– Аналітика з будь-якої необхідної інформації: по клієнтах, продуктах, маркетингу, продажів, сервісу, каналам взаємодії. Оцінка ефективності бізнес-процесів, виявлення найбільш прибуткових клієнтів.
SAP CRM RDE, або SAP CRM за 8 тижнів
Нова пропозиція від компанії SAP – SAP CRM RDE – «коробкове» рішення для швидкого впровадження, яке поєднує в собі:
– високу функціональність рішення – досвід кращих світових бізнес-практик
– малий термін впровадження і фіксовану ціну, перевага пакетного рішення
– повне розуміння того, що буде отримано в результаті впровадження
Основною ідеєю даної пропозиції є «коробковий» підхід до консалтингових послугах, коли рішення пропонується за фіксованою ціною. При такому підході ціна за проект впровадження відома до початку переговорів. Таким чином, замовник має повне розуміння того, які інвестиції необхідні і що він отримає в результаті.
Рішення орієнтоване на всі сегменти ринку. Свої вигоди є як у існуючих клієнтів SAP, так і у тих, хто вперше хоче спробувати рішення від лідера ринку.
SAP CRM RDE (Rapid Deployment Edition) – це пакетна пропозиція, CRM «в коробці», яке надає Замовнику наступні переваги:
– Кращі бізнес-практики (Best Practice)
– Малий термін впровадження
– Спеціальна ціна на програмне забезпечення
– Мінімальні ризики при впровадженні
Рішення SAP CRM RDE заснована на SAP CRM 7, що дає можливість:
– Використовувати останні інновації в очолюваному ринок продукт SAP – SAP CRM 7
– Почати з найнеобхідніших для вашої компанії процесів і доповнювати їх у міру необхідності
– Діяти в рамках бюджету – вартість рішення прийнятна для компаній середніх розмірів.
Купити, налаштувати, встановити і обслуговувати SAP-CRM
18.09.2013
20.12.2012
Комплексний маркетинговий план для збільшення продажів в Інтернеті
10.10.2012
Тепер за допомогою Google можна малювати координати на карті та розставляти точки
28.09.2012
Просування сайту, обслуговування сайту, підтримка веб-сайту
18.09.2012