м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)
тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02
e-mail: info@inneti.com
Я звикла розробляти сайти в зворотному порядку, починаючи з самих дрібних і далеко розташованих елементів, наприклад, результатів пошуку, сторінок зі статтями, потім створювати сторінки розділів і тільки в кінці працювати над головною сторінкою.
Я працюю за такою схемою тому, що кожна сторінка, що містить інші, повинна створювати адекватні очікування до змісту вкладених сторінок. Якщо головна сторінка говорить одне, а внутрішня інше, користувач розгубиться, а його враження про сайт, навряд чи будуть позитивними.
При такому підході, коли прийде час робити головну сторінку, буде готовий і повний уявний образ сайту, його стиль і дух.
Особливе занепокоєння викликають головні сторінки сайтів компаній – це перше враження користувача, і є тільки один шанс зробити його гарним.
Перш ніж звернутися до цілей головної сторінки, потрібно згадати ще один важливий момент. Маленький, і далеко розташований елемент, наприклад, сторінка зі статтею для сайту новин або результатами пошуку для пошуковика, це і є головний, сайтоутворюючий елемент, на який припадає від 60 до 75 відсотків всього трафіку сайту.
Це, звісно, ??не применшує важливості головної сторінки, вона надзвичайно важлива як перше враження, але потрібно розуміти важливість оформлення сайтоутворюючих елементів, часто варто витратити на них більше часу, ніж на головну сторінку.
Ну ось, тепер можна детально розглянути цілі головної сторінки і виклики, які вона нам кидає. Головною сторінкою, я називаю ту, яка знаходиться за адресою site.com і є парадним входом всього сайту.
Кожна головна сторінка переслідує чотири найважливіших цілі:
Ціль 1: Відповісти на питання: «Що це за місце?»
Це головна робота головної сторінки, коли користувач заходить на новий сайт, він насамперед хоче отримати відповідь на це питання. Якщо сайт не готовий відповісти на нього протягом декількох секунд, відвідувач відчуває себе дурним, йде і ніколи більше не повертається до нього. Уявіть, що ви познайомилися з людиною, яка змушує Вас відчувати себе дурнем, невже Ви захочете спілкуватися з ним знову?
Не бійтеся використовувати хороший, хоча і старомодний текст «Ось хто ми, і ось чим займаємося», і посилання на докладний опис, щоб ті, кому потрібні роз’яснення, могли їх легко отримати. Текст опису повинен бути позитивним і хвилюючим, що дає читачеві відчути свою важливість.
Google може обійтися без подробиць на головній сторінці, бо всі і так знають як його використовувати, але це швидше виняток, ніж правило. Якщо ви робите щось нове, потрібно роз’яснювати це простою мовою.
Якщо людина, що потрапила на сайт в перший раз, не може зрозуміти, про що він, протягом трьох секунд, значить Вашими відвідувачами будуть тільки ті, хто добре знайомий з питанням і мазохісти.
Ціль 2: Не стояти на шляху постійних відвідувачів
Саме так, друга мета в тому, щоб не стояти на шляху постійних відвідувачів, які знають, куди і навіщо вони прийшли.
Є чудова техніка, що дозволяє головній сторінці відповідати настільки суперечливим вимогам. Зробіть частину головної сторінки динамічною, показуйте в ній роз’яснення для новачків, а якщо користувач авторизований, замініть їх інформацією, призначеною саме для нього (що перегукується з третьої метою).
Flickr використовує найбільш радикальний варіант цієї техніки, надаючи зовсім різні головні сторінки авторизованим і не авторизованим відвідувачам. Потрібно сказати, що для нього цей метод ідеальний, сайт добре заточений під авторизованих користувачів, і робить зовсім різне враження на різні групи відвідувачів, однаково добре відповідаючи як і першій, так і другій меті.
Ціль 3: Показати, що нового
Ця мета спрямована і на новачків, і на постійних відвідувачів. Чудово, тепер все на одній сторінці, прийшов час здивувати їх новинами.
Багато сайтів обмежуються першою та другою цілями, але не варто цього робити, після того, як користувач розібрався з призначенням Вашого сайту, потрібно інформувати його про зміни, що відбуваються на ньому. Не забудьте запропонувати кілька сторінок, які варто відвідати, почати можна з оновлених, а закінчити популярними.
Ціль 4: Надати чітку глобальну навігацію
Ця мета властива будь-якій сторінці сайту, але саме головна сторінка формує образ сайту та очікування користувачів, і кожне посилання глобальної навігації на кожній сторінці сайту повинне розташовуватися точно так само, як і на головній сторінці, кожне посилання в футері, яке є на головній, повинне бути і на будь-якій іншій сторінці сайту.
Підсумок
Дизайн, що справляє гарне враження, повинен бути чітким і зрозумілим, відповідати всім очікуванням, які він надає користувачеві.
18.09.2013
20.12.2012
Комплексний маркетинговий план для збільшення продажів в Інтернеті
10.10.2012
Тепер за допомогою Google можна малювати координати на карті та розставляти точки
28.09.2012
Просування сайту, обслуговування сайту, підтримка веб-сайту
18.09.2012