м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)

тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02

e-mail: info@inneti.com

Досягайте вершин разом з нами!

11 порад, як покращити цільову сторінку

  1. Визначте, що для Вас буде конверсією
    Перш ніж почати розробку, потрібно вирішити, що повинен зробити користувач. Приміром, для розсилки, це буде – ввести email у форму і натиснути «Підписатися».
  2. Проведіть невелике дослідження
    Уявіть, що шукає Ваш відвідувач і які пропозиції його зацікавлять. Створіть образ ідеального відвідувача, і постійно думайте про нього, коли робите сторінку. Не намагайтеся зробити сторінку, яка задовольнить усіх, такі сторінки приречені на невдачу, сконцентруйтеся на своєму цільовому відвідувача. Рекламна кампанія привертає переважно зацікавлених відвідувачів, які очікують дуже конкретну інформацію.
  3. Виключіть зайві елементи
    Відволікаючі елементи зменшують рівень конверсії. Приберіть всі зайві елементи зі сторінки, на яку потрапляють користувачі, залучені рекламною кампанією.
  4. Подібність оформлення
    Цільова сторінка повинна бути оформлена в тому ж стилі, що й рекламні матеріали, щоб у користувача не залишалося сумнівів в тому, що він потрапив саме туди куди потрібно.
  5. Приберіть навігацію
    По можливості, видаліть елементи навігації, не забувайте, що найголовніше це донести інформацію про пропозицію до користувача.
  6. Сфокусуйтеся
    Отримавши потік відвідувачів важко відмовитися від бажання, показати їм всі розділи сайту.
  7. Важливі елементи повинні бути вище «згину»
    Зверніть увагу на віртуальний «згин» (лінію, яка відокремлює частину сторінки, видиму без прокрутки). Вище «згину» має бути достатньо інформації, щоб зацікавити читача в подальшому перегляді. Якщо без використання прокрутки важко зрозуміти про що сторінка, то значна частина просто використовує кнопку «Назад».
  8. Спростіть початок операції
    Відвідувач повинен мати можливість розпочати операцію в будь-який момент, перший вхід (це може бути кнопка, форма, посилання або щось інше) повинен розташовуватися вище «згину», а якщо сторінка довга, то кожен наступний вхід повинен розташовуватися на відстані екрану, щоб хоча б один вхід в угоду було постійно видно.
  9. Направляйте погляд користувача
    Використовуйте типографіку і колір в своїх цілях. Ведіть погляд користувача до входу в угоду. Простір, великий текст і графіка можуть візуально скоротити довгу сторінку. Але будьте обережні, сприйняття великих зображень вимагає багато часу, і, будучи невірно розташованими, вони можуть порушити послідовність повідомлення.
    Найважливіші елементи (чи це текст, чи зображення) розташовуйте ближче до центру, намагайтеся уникати розміщення цікавого матеріалу по краях сторінки.
  10. Оптимізуйте форми
    Переконайтеся, що після заповнення елемента форми фокус передається наступному елементу в правильному порядку. Намагайтеся використовувати автозаповнення наскільки це можливо.
    Приберіть всі зайві поля, наприклад, не питайте місто / штат / провінцію, якщо користувач вже ввів Zip або поштовий індекс.
    Якщо Ви хочете, щоб користувач підписався на розсилку новин, то досить дізнатися його email, не треба питати його ім’я. Видаліть кнопку «Очистити форму», вона небезпечна і для користувача, і для Вас.
  11. Тестуйте, тестуйте, тестуйте
    Після завершення розробки, протестуйте сторінку на невеликій кількості користувачів, за наступними пунктами:
    • Вся чи сторінка сфокусована на пропозиції?
    • Чи збігається послання сторінки з посланням рекламної кампанії?
    • Чи немає відволікаючих елементів?
    • Вся критична інформація вище «згину»?
    • Чи достатньо входів в угоду?
    • Чи відповідає сторінка бренду?



Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *