м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)
тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02
e-mail: info@inneti.com
CRM-система vTiger
vTiger CRM – система управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) з відкритим кодом (Open Source). Написана на PHP. Є відгалуженням SugarCRM Ця програмна система CRM націлена на задоволення потреб малих і середніх підприємств, залучених в бізнес типу B2B (business-to-business, або бізнес-бізнес) з тривалим циклом продажів. vTiger CRM побудований на зарекомендувала себе, швидкої і надійної зв’язці технологій LAMP / WAMP (Linux / Windows, Apache, MySQL, PHP).
vTiger – приватна корпорація з офісами в Індії і США. CRM vTiger орієнтується на малі та середні підприємства, підтримуючи низькі ціни на підтримку і повністю реалізуючи філософію відкритого коду. На відміну від подібних CRM систем, де витрати на маркетинг та інші заходи з підтримки системи лягають на користувачів, компанія vTiger декларує модель невеликий основної команди, що дозволяє тримати вартість обслуговування невисокою.
Мета створення проекту, за словами розробників, полягає в тому, щоб забезпечити краще відкрите CRM-рішення з низькою загальною вартістю для малих і середніх підприємств. Система користується великим попитом серед розробок такого рівня. На сьогоднішній день CRM була завантажена більше 1.5 мільйонів разів. vTiger CRM має активне співтовариство розробників. Система підтримує багато мов. Існує і російська локалізація.
vTiger CRM використовується тисячами підприємств у різних галузях промисловості. Серед партнерів vTiger CRM компанії – Aegon USA, Nokia, NYSE Euronext, German Postbank, Datentechnik, Data HQ Limited (UK), Eon Products і інші компанії.
Функції CRM-системи vTiger
Як і більшість інших CRM-систем, володіє оперативною, аналітичної та коллаборатівной функціями.
Об’єкти системи vTiger CRM
Оперативний блок системи забезпечує введення і накопичення даних по клієнтам компанії та історії взаємин з ними, а також оперативний доступ до них у процесі здійснення повторних контактів.
vTiger CRM автоматизує більшу частину рутинних операцій по збору інформації, здійснюваних співробітниками. Основними об’єктами системи є:
1. контакти або зачіпки – перші ділові контакти, які можуть не привести до подальшому бізнес-дій;
2. контрагенти – основні контакти, з якими здійснюються бізнес-дії;
3. компанії – відрізняються від контактів тим, що являють собою співтовариство партнерів, об’єднаних, наприклад, у компанії, професійні спілки тощо
4. поставщики – партнери, які постачають для вашої компанії товари або послуги; ваша компанія також повинна знаходитися в списку постачальників.
Інформація збирається у єдиній базі даних за певними правилами, що визначаються потребами компанії при вирішенні її маркетингових завдань. Збір даних здійснюється по всіх стадіях взаємин з клієнтом (залучення, збут, післяпродажне обслуговування). У системі передбачена можливість додавання власних користувальницьких полів, що забезпечує користувачу можливість фіксувати будь-які його цікавлять дані про клієнта.
Введення даних в системі vTiger CRM
Введення даних може здійснюватися як службовцями компанії, так і самим клієнтом, через Web-сайт при реєстрації або покупці. Для цього передбачений додатковий модуль – «Web form».
Дана система відноситься до web-систем. Навіть якщо офіси розділені географічно, залишається можливість межофісного обміну даними. Такі засоби синхронізації даних можуть бути корисні також для забезпечення ефективної роботи менеджерів, які працюють з клієнтами на виїзді і використовують переносні комп’ютери.
Для роботи з заявками, які надходять від клієнтів у ході пост продажного обслуговування, передбачений модуль “Портал Клієнта” – «Customer Portal».
Інформація про клієнта в системі vTiger CRM
Іншою важливою функцією оперативного блоку CRM-системи є забезпечення оперативного доступу до інформації про клієнта в ході контакту з ним в процесі продажу та сервісного обслуговування. Доступ забезпечується для всіх підрозділів компанії з урахуванням їх потреб.
У vTiger CRM інформація про клієнта, крім полів в модулях контактів, контрагентів і т.д., підтримується модулями:
1. угоди – інтерес потенційного клієнта до пропозиції вашої компанії;
2. пропозиції – комерційні пропозиції для потенційних клієнтів;
3. рахунки – рахунки, підготовлені для клієнтів;
4. замовлення на продаж – замовлення, отримані від клієнтів;
5. замовлення на закупівлю – ваші замовлення на закупівлю товарів і послуг;
6. каталоги – прайс-листи вашої продукції;
7. нотатки – практичний інструмент для додавання додаткової інформації до контактів, контрагентам, зачіпка, угодам, продуктам, рахунками, і замовленнях на продаж і закупівлю;
8. продукти – продукти вашої компанії;
9. сервіси – послуги вашої компанії;
10. сервісні контакти – інформація про клієнтів, що користуються сервісами компанії;
11. менеджер PBX – модуль інтеграції vTiger CRM з Asterisk;
12. заявки – запит клієнта на обслуговування будь-якого роду, який виник після продажу;
13. FAQ – список питань і відповідей на ці питання, коли передбачається що питання є типовими і часто задаються.
Планування завдань в системі vTiger CRM
Крім цього оперативний блок CRM-системи підтримує функції планування завдань для менеджерів, що враховує види і час взаємодії з клієнтами. Тобто, vTiger CRM виступає в якості органайзера, підказує менеджеру коли, з ким і з якого приводу слід зв’язатися, які дії щодо здійснення процесу продажу і сервісного обслуговування він повинен виконати найближчим часом.
Для досягнення даних цілей в системі vTiger CRM передбачені наступні модулі:
1. календар – модуль, що дозволяє зберігати інформацію про зустрічі і дзвінки, і завдання, що стоять перед менеджерам;
2. нотатки – практичний інструмент для додавання додаткової інформації до контактів, контрагентам, зачіпка, угодам, продуктам, рахунками, і замовленнях на продаж і закупівлю;
3. управління проектами (з’явився у версії vTiger CRM 5.2.0) – дозволяє враховувати види і час взаємодії з клієнтами.
Аналітичний блок vTiger CRM
Аналітичний блок vТiger призначений для проведення аналізу даних, що характеризують взаємодію компанії з окремими клієнтами і їхніми групами, виділеними за різними ознаками, оцінки ефективності маркетингових акцій і якості роботи менеджерів з обслуговування клієнтів.
В системі vТiger існують два інструменти представлення результатів – у вигляді графіків і у вигляді звітів.
Коллаборатівний блок vTiger CRM
Коллаборатівний блок CRM-системи призначений для організації комплексної взаємодії різних підрозділів компанії, її партнерів і клієнтів.
Основною функцією коллаборатівного блоку є організація спільної, узгодженої роботи декількох підрозділів компанії при взаємодії з клієнтами. Основою для цього є єдина база даних vТiger, з якої всі учасники бізнес-процесів взаємодії з клієнтами черпають необхідну інформацію.
Узгоджена робота між різними підрозділами організації в vТiger досягається засобами адміністрування даних. Для цього організується заборону на проведення дій у системі, виходячи, наприклад, з таких міркувань:
– Колега з відділу продажів безумовно не буде відчувати задоволення, якщо хтось змінить клієнтські дані;
– Персональна інформація залишається конфіденційною, тільки якщо іншим колегам не дозволено її переглядати;
– Керівництво компанією не хоче, щоб всі співробітники могли переглядати значення виручки;
– Тільки одному користувачеві дозволяється змінювати каталог продуктів і послуг.
Компанія ТОВ “Іннеті інновації” надає інформаційно-консультаційні послуги у галузі ведення розробок, проектного впровадження і підтримки використання програмних продуктів лінійки Vtiger CRM.
18.09.2013
20.12.2012
Комплексний маркетинговий план для збільшення продажів в Інтернеті
10.10.2012
Тепер за допомогою Google можна малювати координати на карті та розставляти точки
28.09.2012
Просування сайту, обслуговування сайту, підтримка веб-сайту
18.09.2012