м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)
тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02
e-mail: info@inneti.com
ЗАПРОШУЄМО
практичний курс
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ – сучасний інструмент збільшення продаж
початок курсу – ср, 22 лютого 2012, 18:00 -20:30,
Клуб Ділових Людей, м. Львів, вул. Ліська, 16
Мета зустрічі
– ознайомити учасників з можливимиспособами та інструментами для організації та збільшення об’ємів продажу товарів чи послуг в інтеренті
– надати учасникам курсу практичні знання та навики для правильного вибору та використання таких інструментів та способів.
Цільова аудиторія
– власники та керівники малого бізнесу, які хочуть просувати товари/послуги в Інтернеті;
– маркетологи та спеціалісти відділів маркетингу підприємств, що мають власні сайти;
– керівники проектів та громадських організацій, орієнтованих на комунікацію з клієнтами;
– підприємці, які не мають власних сайтів, але хочуть продавати через Інтернет.
Очікуваний результат
– збільшення продажів в інтернеті на 20-50% уже під час курсу;
– оптимізація роботи Вашого власного сайту або безкоштовне створення сайту кожним із бажаючих на платформі WordPress в каталозі sc.lviv.ua під час курсу;
– навики використання різних видів реклами в інтернеті та маркетингу в соціальних мережах;
– навики використання інших інструментів аналізу та маркетингу (GoogleAdwords, GoogleAdsense, GoogleAnalytics, SEO-quake, e-mail розсилки).
Кількість занять – 9 (двічі на тиждень в пн/ср)
Тривалість заняття – 2,5 год з 18:30 по 21:00
Вартість курсу – 750 грн
Увага! Першим 5 оплаченим учасникам програми – 10% знижки, наступним 5 учасникам – 5%.
Дисконт учасникам Клубу Ділових Людей – 10% (знижки не додаються)
Адреса – м. Львів, вул. Ліська, 16 (ЛІМ, р-н «Привокзальна»)
Сертифікат про участь – видається по закінченню курсу
Структура курсу – начитка теми (30%) + практичний розбір завдань (70%) + Д/З (+100%)
Курс веде
Мар’ян Швець, директор «Іннеті інновації» (www.inneti.com)
Запис на курс
Наталія Панчишин, 097 48 10 257, natalka.panchyshyn@gmail.com, Skype: natalkapni
Андрій Чиковський, 096 740 22 04, andriy.chikovskiy@gmail.com, Skype: andriy-chik
Питання, які будуть опрацьовані під час курсу
1. Що таке сайт? Яким повинен бути інформаційний сайт, щоб стати інструментом для продажу? Яка різниця між інтеренет магазином та сайтом компанії? Види сайтів за функціональним призначенням.
2. Маркетинг та позиціонування компанії в інтернеті.
3. Основні складові сайту і їх призначення: домен, хостинг, CMS, дизайн сайту, інформація на сайті (контент).
4. Складові успішного сайту: структура, юзабіліті, дизайн та SEO. Приклади успішних сайтів і чим вони подібні між собою. Аналіз форми та змісту ефективного сайту. Як створити сайт на безкоштовній платформі?
5. Безкоштовні та платні методи просування, SEO.
6. Види маркетингу: партизанський, вірусний, статейний та автоматичний (SEO). Способи нарощування кількості посиланнь на Ваш сайт.
7. Пошукові системи і SEO – відмінності у просуванні. Безкоштовні та платні методи просуваня сайту. Каталоги та інші інформаційні ресурси. Робота з біржами посилань.
8. Створення структури сайту. Як сприймають сайт пошукові машини? Як «бачать сайт» люди? Цілі сайту та цілі відвідувачів сайту. Аналіз конкурентів. Підбір семантичного ядра (основні ключові слова та їх види). Визначення бюджету для розкрутки за ключовими словами. Для чого необхідна структура? Створення структури веб-сайту.
9. Юзабіліті та веб-дизайн сайту. Що таке дизайн? Аналіз та оптимізація візуальної частини веб-сайту. Зв’язок структури, юзабіліті та дизайну сайту. Простота і ефективність дизайну: методи створення та вдосконалення вже існуючого дизайну.
10. Що таке контент? Контент та наповнення сайту. Які види сторінок є на сайті? Як через контент поєднувати Ваші цілі сайту з цілями користувачів сайту? Основи внутрішньої оптимізації сайту. Щільність ключових слів. Програмні аспекти.
11. Банерна та контентна реклама.
12. Розсилка реклами електронною поштою. Коли варто використовувати E-mail маркетинг? Інструменти для ведення розсилок та як не стати спамером. Правила ведення розсилок.
13. Соціальні медіаресурси: Facebook, Twitter, YouTube, Vkontakte, Блогосфера, LinkedIn. Позиціонування та продажі через соціальні мережі. SMO – для чого потрібна присутність на сайті?
14. CTR, конверсія, ROI, «лійка» продаж. Банерні мережі. Робота з цільовими площадками. Обмін банерами. Продаж власних банерних місць.
15. Програми для оптимізації сайту, аналізу, статистики. GoogleAdwords, GoogleAdsense, GoogleAnalytics, SEO-quake та інші. Як працювати з даними інструментами та як отримувати максимальний ефект від їх використання. Інтернет-маркетинг. Як правильно позиціонувати себе в інтернеті. Що таке історія в інтернеті. Постійна підтримка свого веб-офісу: методи та аспекти.
Запис на курс
Наталія Панчишин, 097 48 10 257, natalka.panchyshyn@gmail.com, Skype: natalkapni
Андрій Чиковський, 096 740 22 04, andriy.chikovskiy@gmail.com, Skype: andriy-chik
18.09.2013
20.12.2012
Комплексний маркетинговий план для збільшення продажів в Інтернеті
10.10.2012
Тепер за допомогою Google можна малювати координати на карті та розставляти точки
28.09.2012
Просування сайту, обслуговування сайту, підтримка веб-сайту
18.09.2012
Пінгбек: Бізнес в інтернеті « Іннеті