м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)

тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02

e-mail: info@inneti.com

Досягайте вершин разом з нами!

Навіщо Вам контекстна реклама?

Контекстна реклама – це оголошення (яким може бути графічний банер, текстове посилання, flash-ролик або щось ще), що показується в моменти, коли користувач задає в рядку запиту пошукової системи, що  цікавлять рекламодавця ключові слова. Наприклад, ви набираєте запит « аналіз рекламної кампанії », і Яндекс тут же пропонує Вам оголошення, пов’язані з рекламою. Зручно!

Що відрізняє контекстну рекламу?

Плюси:

  • висока якість і активність аудиторії. Як правило, конверсія відвідувачів з пошукових систем в покупців в 3-7 разів вища, ніж конверсія користувачів, що прийшли по баннерной рекламі;
  • можливість точно дізнатися інтереси шукаючого користувача і підстроїти рекламне повідомлення саме під нього;
  • охоплення помітної частини користувачів, що шукають товари. Користувачі при пошуку товарів в 47% випадків звертаються в пошукову систему (див. діаграму 1), а кількість запитів по товарах величезне (у Яндексе кількість «товарних» запитів, по яких знаходиться хоч одна пропозиція в базі Яндекс.Маркету , становить 35-40%).
  • .. І мінуси:
    активно шукають користувачі, що складають лише невелику частину потенційної аудиторії сайту – багато хто вже знає і їх цікавлять сайти, деякі шукають інформацію без використання пошукових систем;
    високі ціни– вартість показів банерів без прив’язки до контексту на два порядки нижча, ніж вартість показів в контекстній рекламі.

    Де її застосовувати?

    З огляду на дорожнечу показів, їх ефективність, а також велику частку користувачів, що задають «товарні» запити, природним рішенням буде застосування контекстної реклами для стимулювання продажів товарів і послуг. Це основне і найпопулярніше застосування.

    У контекстної реклами є ще одне цікаве застосування. Вона дозволяє вийти на будь-яку аудиторію, і тому її можна використовувати для пошуку людей або речей. Ви шукаєте співробітника? Додайте рекламу за словами «Робота», «вакансія». Потрібен сексуальний партнер з незвичайними схильностями? Контекстна реклама за запитом «bdsm знайомства» допоможе налагодити зв’язки. Ви журналіст і хочете написати статтю про кілерів? Спробуйте розмістити оголошення на запити «як стати кілером» і «кілер робота». Ви шукаєте друга дитинства? Пригадайте, чим він цікавився. Вам допоможе реклама по запитах, пов’язаним з його інтересами, спрямована на регіони, де він може проживати. Звичайно, пошук може зайняти тривалий час, і якщо Ви чітко знаєте, де і як можна знайти об’єкт , що Вас зацікавив, краще скористатися цим знанням. Але життя часто підкидає ситуації, коли немає доступу до подібної інформації. Успішний працівник не піде в агентство з працевлаштування, але він може шукати інформацію за родом своєї діяльності – тут його можна і зловити.

    Стандартні методи пошуку партнерів – оголошення, клуби – можуть не підійти відомим людям, їм розголос ні до чого, а контекстна реклама вирішить проблему, зберігаючи анонімність. Кілери не сурмлять на кожному розі про свою професію. Якщо друга не виходить знайти через журнал, то чи варто сподіватися на передачу «Чекаю тебе»? Рік тому я допоміг знайти батькам їх одногрупника з Дагестану, якого іншими способами вони та їхні друзі не могли відшукати вже 20 років. Пошук зайняв місяць, і коштував близько $ 15. Поїздка з Харкова до Махачкали або реклама іншими методами обійшлися б набагато дорожче.

    Контекстна реклама – з чого почати?

    При роботі з контекстною рекламою потрібно пройти кілька етапів:

    1. Вибрати ключові слова для показу оголошень.
    2. Створити оголошення.
    3. Підготувати сайт і цільові сторінки.
    4. Встановити додаткові настройки і запустити кампанію.

    Відстежити ефективність оголошень і, при необхідності, внести зміни в кампанію.



Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *