м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)

тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02

e-mail: info@inneti.com

Досягайте вершин разом з нами!

Все про Google PageRank

Всі його використовують, але мало хто знає, як він працює. Google PageRank – це один з найважливіших для веб-розробників параметрів.

Пошук серед мільярдів існуючих та створюваних мільйонів кожен день сторінок, завдання складніше, ніж Ви можете відразу уявити. PageRank – лише один із сотні факторів, що використовуються Google для поліпшення якості пошуку. Минулий тиждень ми розглянули безліч фактів і припущень, які здалися нам реалістичними. Крім того, ми зібрали деякі академічні матеріали по пошуку і 16 корисних інструментів для роботи з PageRank.

Як працює PageRank?

  1. PageRank один з численних методів використовуваних Google для визначення релевантності і важливості сторінки.
  2. Google інтерпретує посилання зі сторінки A на сторінку B як голос A на користь B, звичайно враховується не тільки кількість голосів, але і якість голосуючих сторінок.
  3. PageRank заснований на кількості вхідних посилань, але не тільки на ньому, релевантність і якість теж важливі.
  4. PR (A) = (1-d) + d (PR (t1) / C (t1) + … + PR (tn) / C (tn)).
  5. Не всі посилання однаково впливають на PageRank.
  6. Якщо на сторінці з PR8 є тільки одне посилання, то сайт, на який вона посилається, отримає весь PR який вона може передати, якщо ж посилань 100, то кожне посилання передаватиме тільки частину цього PR.
  7. Погані вхідні посилання не впливають на PR.
  8. У PR враховується час існування сайту, релевантність вхідних посилань і час їх існування.
  9. При розрахунку PR контент не враховується.
  10. PR розраховується не для сайту в цілому, а для кожної сторінки окремо.
  11. Важливе кожне вхідне посилання, за винятком посилань з забанених сайтів.
  12. PR це не тільки цілі значення від 0 до 10, це дійсне число.
  13. Досягти кожного наступного рівня PR все складніше, імовірно використовується логарифмічна шкала.
  14. PR перераховується постійно, але дані для тулбара оновлюються раз на кілька місяців.
  15. Google прагне знайти сторінки солідні і релевантні одночасно.

Фактори, що впливають на PageRank

  1. Часті оновлення сайту не збільшують PR автоматично.
  2. Високий PR не гарантує високі позиції в результатах пошуку.
  3. Каталоги DMOZ і Yahoo! не збільшують PR автоматично.
  4. . Edu і. Gov сайти не збільшують PR автоматично.
  5. Внутрішні сторінки не обов’язково мають менший PR ніж головна.
  6. Посилання з сайту Wikipedia не збільшують PR автоматично.
  7. Посилання з атрибутом nofollow не впливають на PR.
  8. Ефективні внутрішні посилання впливають на PR.
  9. Посилання з тематичних сайтів впливають сильніше.
  10. Вихідні та вхідні посилання на якісні тематичні сайти позитивно впливають на PR.
  11. Кілька однакових посилань з однієї сторінки вважаються за одну.
  12. Сайт може бути забанений за посилання на забанені сайти.

1.1 Що таке PageRank?

  • PR це лише один з методів використовуваних Google для визначення релевантності і важливості сторінки.
  • Google використовує безліч чинників для ранжирування сторінок, PageRank – один з кращих. PR відображає два важливі моменти, як багато сторінок посилаються на дану і якого рівня сторінки на неї посилаються.
  • PR може відображати тільки приблизну якість сторінки, але ніяк не пов’язаний з її тематичною релевантністю, яку можна визначити лише враховуючи контекст посилань, і такі фактори як щільність ключових слів, заголовок сторінки і т.п.

1.2 Як працює PageRank?

  • Ніхто точно не знає, як Google розраховує PR.
  • PR (A) = (1-d) + d (PR (t1) / C (t1) + … + PR (tn) / C (tn)). Так виглядає приблизна формула розрахунку PR, де t1-tn сторінки, що посилаються на A, С (tn) кількість вихідних посилань на відповідний сторінці, d коефіцієнт зазвичай рівний 0.85.
  • Можна припустити, що PR обчислюється за формулою PR = 0.15 + 0.85 * (частина PR кожної сторінки, що посилається передана нашій). Кількість PR, яку сторінка може використовувати, щоб голосувати за інші, трохи менше ніж її власний PR, а точніше 0.85 * PR, це кількість і ділитися між сторінками, на які вона посилається.
  • Алгоритм обчислення PR, заснований на розподілі власного PR сторінки, між сторінками, на які вона посилається. Внаслідок, такого алгоритму обчислення PR, посилання зі сторінки з PR4 та 5 зовнішніми посиланнями, ефективніше посилання зі сторінки з PR8 і 100 зовнішніх посилань. PR посилань важливий, але не менш важливо і кількість вихідних посилань, яке вони містять, чим більше вихідних посилань тим менше PR перейде кожній.
  • PR використовує вхідні посилання як індикатор важливості сторінки. Google інтерпретує посилання зі сторінки A на сторінку B як голос сторінки A на користь сторінки B. Враховується не тільки кількість голосів, але і якість голосуючих сторінок. Чим вище PR сторінки, тим більше значення має її голос.
  • Не всі посилання однаково корисні. Чим вище PR сторінки, що посилається, тим більший PR вона передає, але потрібно враховувати й те, що цей PR ділитися в рівній мірі між всіма сторінками, на які вона посилається.

Кожен наступний рівень PR досягається значно складніше за попередній. При обчисленні PR використовується логарифмічна шкала, це означає, що для переходу з PR0 до PR1 потрібний один крок, дещо важче набрати PR3, ще важче PR4, і значно важче PR5.

  • PR обчислюється не для сайту в цілому, а для кожної окремої сторінки і рекурсивно пов’язаний з PR сторінок, які на неї посилаються.
  • Google комбінує PR зі складними техніками текстового пошуку, аналізуються багато аспектів вмісту сторінки і посилаються на неї, щоб знайти сторінки краще за інших, відповідні до запиту користувача.
  • PR перераховується постійно, але дані для тулбара оновлюються раз на кілька місяців, новим сайтам привласнюється PR0.
  • PR це не тільки цілі значення від 0 до 10, PR дійсне число. Правильно думати про PR як про матеріальне число, тому що при внутрішніх обчисленнях ми використовуємо безліч градацій, а не тільки значення від 0 до 10 відображаються в панелі інструментів.
  • Робот не аналізує сайти миттєво. Часто необхідно два повних апдейта, щоб всі вхідні посилання були виявлені, зараховані і відображені як вхідні посилання.

1.3 Фактори, що впливають на PageRank

  • Важливе кожне вхідне посилання, за виключення посилань з забанених сайтів.
  • Додавання нових сторінок може зменшити PR.
  • Зменшення PR.
  • Заголовки (h1, …, h6) і теги strong важливі, але не впливають на PR.
  • Велике значення має ефективність внутрішньої структури сайту.
  • Посилання з і на тематичні сайти з високим PR дуже важливі.
  • Важливий текст посилання.
  • Посилальні ферми (лінкопомийки) пеналізується.
  • Дуже важливі вхідні посилання з популярних сайтів.
  • Сайт може бути забанений, якщо посилається на забанені сайти.
  • Шахрайство карається пеналізацій PR і може призвести до бану.
  • Google враховує час існування сайту, релевантність вхідних посилань, і час їх існування, якщо входить посилання не релевантна вона не буде давати багато PR.
  • Міф: чим вище PR тим вище позиція в результатах пошуку.
  • Посилання з популярних сайтів схожої тематики впливають на PR набагато сильніше, ніж посилання з інших сайтів. Звичайно, посилання з сайтів іншої тематики теж впливають на PR, але не так сильно.
  • У різних сторінок сайту може бути різний PR. Пошукові машини індексують сторінки, а не сайти, тому у кожної сторінки є свій PR.
  • Текст посилання, часто важливіший, ніж PR посилається.
  • Якщо потрібно знайти важливі і релевантні сторінки, з яких варто отримати посилання, забудьте про PR, використовуйте ранжирування в результатах пошуку. Введіть в пошук слова, за якими хочете просуватися, у відповідь отримаєте сторінки, які Google вважає найбільш важливими і ті, які найкраще відповідають таким запитам.

1.4 Фактори, які не впливають на PR

  • Часті оновлення змісту не збільшують PR автоматично.
  • Контент не враховується при розрахунку PR, але враховується при пошуку. Високий PR не гарантує, високих позицій в результатах пошуку
  • Посилання з сайту Wikipedia не збільшують PR автоматично. Wikipedia використовує nofollow, щоб показати пошукачам, що ці посилання не потрібно враховувати.
  • Розміщення в DMOZ і Yahoo! не дають сайту жодних бонусів PR.
  • Внутрішні сторінки не обов’язково мають PR нижчий, ніж головна, залежно від популярності сайту внутрішні сторінки можуть мати і більш високий PR.
  • Мета-теги не збільшують PR.
  • . Edu і. Gov сайти не мають переваг в PR. Немає ніяких доказів того, що посилання з ODP,. Edu або. Gov дають якісь особливі переваги, просто ці сайти зазвичай мають високий PR, тому що багато хто на них посилаються.

Посилання з атрибутом nofollow не впливають на PR. Google використовує значення nofollow щоб творці сайтів могли використовувати посилання, які не повинні враховуватися при розрахунку PR, ці посилання не є «голосом» на користь сторінки, на яку вони посилаються.

  • Кілька однакових посилань з однієї сторінки вважаються за одну.
  • Посилання сторінки на саму себе не збільшують PR.
  • Погані вхідні посилання не впливають на PR.
  • Висячі посилання не впливають на PR.

2.1 Теорія Google PageRank і її наукові підстави

  • Огляд Google PageRank
    Розрахунок PageRank, реалізація PageRank, вхідні посилання, витікаючі посилання, кількість сторінок, розподілу PageRank, додаткові чинники та інше.
  • Лінійна алгебра на службі Google
    Аналіз формули PageRank хороша тема для курсу лінійної алгебри.
  • Ймовірне комбінування посилальної і тематичної інформації в PageRank.
  • Тематичний PageRank
  • Метод ранжирування вузлів у зв’язаній базі даних
  • Як Google знаходить голку в стозі сіна.
    Математичні основи Google PageRank. Девід Остін, університет штату Grand Valley
  • Великомасштабна гіпертекстова пошукова машина
    Слайди. Ларі Пейдж
  • Wikipedia: PageRank
    Математичні основи Google PageRank

3.1 Інструменти і сервіси для роботи з PageRank

  • PageRank Search
    Упорядковує результати пошуку по PR.
  • Google PageRank Inspector
    Скрипт, що виводить PR всіх сторінок сайту. Нові сторінки, на які посилаються сторінки з високим PR, можуть бути проіндексовані швидше і мати кращі позиції в результатах пошуку.

Google PageRank Calculator
Дозволяє розраховувати розподіл PR між сторінками.

  • Webmastereyes , Visual PageRank View
    Відображають сторінку указуючи PR кожного посилання, відзначають nofollow і зовнішні посилання.
  • Smart PageRank
    Перевіряє PR в багатьох датацентрах, є можливість повідомлення про зміну PR по email.
  • Google PageRank Notifier
    Повідомлення про зміну PR на email, використовує Google Toolbar «API», PR перевіряється щогодини.
  • Google PageRank ™ Checker (необхідна реєстрація)
    Моніторинг PR сайтів за допомогою RSS та повідомлення про його зміну на email.
  • Dig PageRank
    Перевіряє PR на більш ніж 100 датацентрах.
  • Live PageRank Check
    Поточне значення PageRank можна використовувати як індикатор значення, яке буде відображено коли Google експортує значення в Google Toolbar. Live PageRank показує поточне значення PR в індексах Google, це значення постійно оновлюється і лише раз на три місяці експортується для відображення в Google Toolbar.

Page Rank Widget для Mac OS
Невеликий віджет відображає PR.

  • Google PageRank Prediction
    Інструмент аналізує популярність сайту і намагається передбачити майбутнє значення PR. More Page Rank Tools .
  • PageRank Checker
    Відображає PR посилаються на сайт сторінок.
  • PageRank Overlay ( PR Mapper )
    Відвідуйте сайт конкурентів і дивіться PR кожного посилання одночасно. Доступний і у вигляді SeoQuake – розширення Firefox.

PageRank Decoder ( Demo )
Цей маленький інструмент не сильно відрізняється від інших, що відображають PR, проте, дозволяє збирати сайти у візуальну мережу і з’єднувати їх за допомогою стрілок, переміщати як картки, з’єднувати або видаляти в корзину.

  • Page Rank Export List History
    Дати експорту PR в Google Toolbar.
  • Google Ranking Factors
    Фактори ранжирування сторінок в Google.

3.2 Інструменти і сервіси Google

  • Google Quality Guidelines
    Це керівництво згадує безліч форм обману або шахрайства, що призводять до пеналізації або бану сайту, звичайно навіть якщо Ви будете використовувати інші недобросовісні методи, негативна реакція Google гарантована.
  • Перевірте, чи включений Ваш сайт в базу даних Google
  • Форма запиту на повторне включення сайту в базу Google
    Запит на повторне включення в базу Google сайту одного разу порушив правила Google.

Google Tools
Вичерпний огляд інструментів Google на Dmoz.org.



Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *