м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)

тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02

e-mail: info@inneti.com

Досягайте вершин разом з нами!

Кому потрібні заголовки?

Безліч текстів, що використовуються на сайтах, написано копірайтерами, ніколи не навчалися писати для веб, а майже всі інші написані тими, хто взагалі ніколи не вчився копірайтингу. Дизайнер з базовими знаннями в копірайтингу, може отримати істотні переваги в конкурентній боротьбі.

Продавати чи не продавати?

Коли клієнт просить написати тексти для сайту, насамперед потрібно визначити призначення кожного текстового блоку, який з них призначений для поліпшення навігації, а який для просування продуктів або сервісів?

Вступні тексти повинні містити короткий опис, що дозволяє зрозуміти, про що піде мова в основній частині і посилання дозволяє перейти до неї.

У рекламному тексті, потрібно «говорити» з кожним відвідувачем індивідуально, і мотивувати його зробити наступний крок в процесі придбання, чи то прямий продаж, запит, консультація чи безкоштовна пробна версія.

Мистецтво онлайнових продажів

Переконливий текст життєво важливий, коли потрібно продати послуги або продукти, будучи в офлайні або онлайні, але традиційний прямий підхід до реклами («це продукт, а ось тому ви повинні його купити») не дуже підходить для онлайнових продажів. Кожен відвідувач сайту хоче отримати найбільш важливу, саме для нього інформацію про продукт, тому добре працюють сайти, що поєднують спонукаючі до покупки тексти і можливість вибору.

Але у випадку якщо установки на покупку пом’якшуються, переконливі тексти стають ще більш важливими для підтримки інтересу відвідувачів, пробудження бажання придбати продукт, і заохочення будь-яких дій користувача спрямованих на отриманні більш детальної інформації.

Заголовки, які продають

Заголовки допомагають відвідувачам швидко визначити спрямованість сайту.

Хороший заголовок повинен спокушати відвідувачів, залучати їх увагу та схиляти до більш докладного знайомства з вмістом сайту.

Нижче представлена ??добірка основних технік написання заголовків, які можна використовувати, якщо варіанти надані клієнтом не дозволяють створити хороший сайт або якщо клієнт просить попрацювати над текстами.

Факти

Відвідувачі сайтів хочуть отримати інформацію якомога швидше. Для веб найкраще підходять заголовки, які дають їм таку можливість. Потрібно залучити якомога більше спраглих знань.

85% сигаретного диму невидимий

Фрази «Як зробити»

Часто люди шукають в мережі швидкі і прості керівництва. Заголовки типу: «Як зробити …», «10 причин для …» і «50 порад для …» обіцяють читачам важливі поради та допомагають виділити ключові переваги продукту.

Як стати найбільш шанованою людиною в компанії

Цитати

Дуже важко завоювати довіру відвідувачів, особливо якщо є лише кілька секунд, щоб обгрунтувати авторитетність сайту. У заголовках можна використовувати схвальні відгуки, а рекомендації від поважних людей часто дуже корисні.

Популярність

Щоб завоювати довіру читачів можна сказати як багато людей, використовують всі переваги Вашого продукту.

Понад мільйон професіоналів обирають хостинг Realline

Гарантії

Гарантії дозволяють розсіяти скепсис щодо якості та надійності продукту. Вони можуть грунтуватися на результатах тестів, якості, довговічності, міцності, фіксованих цінах, зобов’язання від імені компанії, претензіях на найнижчі ціни в секторі.

Guaranteed!Cutsixtoeightstrokesoffyourgame … oryourmoneyback!

Пряма вказівка

Вказівка ??направлена до кожного читача індивідуально, до того ж дозволяє відразу перейти до переваг пропозиції.

Заробляй $ 1000, не виходячи з дому

Створіть потребу, а потім покажіть, як Ваш продукт може задовольнити її

Показати, як продукт може вирішити проблеми – це перевірений спосіб просування.

Всі знають, що душ ефективніший , ніж ванна. Так чому посудомийні машини працюють за принципом ванної?

Наболіле питання

Задавши відвідувачам пряме запитання, можна пробудити в ньому бажання дізнатися відповідь і привернути його увагу до тексту.

Унікальні властивості продукту

Унікальна пропозиція, щось особливе в продукті, наприклад, історія продажу, репутація або походження …

Оригінальні швейцарські мюслі

… Особливість продукту (щось чого немає в інших) …

Анонсує нове

Слово «Нове» одне з найефективніших слів в рекламі. Іноді найбільш ефективний рекламний текст – це просто повідомлення про новий продукт.

Анонсує новини

Можна використовувати заголовки характерні для газет, щоб тексти виглядали свіжішими та невідкладними. Новинні заголовки ефективні, якщо текст присвячений цікавим дослідженням, перегукується з останніми новинами, або коли ринок очікує інформацію на сайті.

Новий U-drive удостоєний нагороди на конференції, присвяченій носіям інформації.

За якою ціною і де придбати

Якщо ціна продукту хороша для його ніші, використовуйте правило трьох P (showProduct, showPrice, showwheretoPurchase), покажіть за якою ціною і де його можна придбати.

Шкільні сорочки від 4 $ в магазині Берклі (навпроти MacDonalds)

Вигідна пропозиція

Люди завжди намагаються знайти вигідну операцію, тому слово Безкоштовно (Free) це ще один потужний інструмент в лексиконі рекламувальника. Якщо є така можливість, зверніть увагу на безкоштовні продукти або послуги.

Результати тестування продуктів

Порівняйте результати продукту з конкурентами, підкресліть його переваги, такі як зручність, міцність, універсальність.

Duromax працюють в три рази довше звичайних лужних батарейок

Історії використання продукту

Розповіді про випадки успішного застосування продукту дозволяють показати людям, як Ваш продукт допоміг іншим, зазвичай це можуть бути історії успіху, порівняння «до і після» або демонстрація універсальності продукту.

За допомогою LoseQuick я скинув 20 фунтів всього за один місяць!

Почніть історію

Можна оформити частину тексту як історію. Історії завжди привертають увагу, тому що пробуджують природне почуття цікавості. Порада: заголовок повинен, що має інтригуючий зміст, будить інтерес читача до тексту.

Коли Едвард Бертіллон створював BertillonNoir, він не тільки зламав стереотипи, але й порушив закон.

Будьте щирі

Заголовки, що відкривають торгові секрети чи порушують табу, створюють враження дуже чесного сайту, і як наслідок успішно привертають увагу читачів. Увага: це працює тільки за умови, що аудиторія приймає цю інформацію свідомо чи несвідомо.

Не кожен може дозволити собі кредитну карту CorpexPlatinum

Спірні заголовки

Спірні сайти і блоги часто стають дуже популярними, це відбувається, тому що люди люблять неоднозначні новини. Якщо Вам вдасться додати заголовкам спірність, не зробивши їх при цьому образливими, можете бути впевнені, читачі це оцінять.

Чесною торгівлею ситий не будеш

Сюрпризи

Дійсно цікаві заголовки містять деякий сюрприз.

Що Ви думаєте про жінок за кермом? Автострахування для них дешевше.

Асоціюйте продукт з ідеєю почуттями чи емоціями

Метафори широко застосовуються в споживчій рекламі та брендінгу. Вони можуть бути особливо ефективні, якщо зв’язати бренд з емоційним станом.

Поради щодо написання основного тексту

У деяких випадках основний текст потрібно продумати так само добре, як і заголовки. З чого почати в такому випадку?

Спочатку, задайте собі питання:

  • Чи достатньо швидко текст досягає своєї мети?
  • Чи достатньо аргументів?
  • Чи легко на нього відповісти?
  • Чи допомагає текст читачам подолати всі сумніви в необхідності придбання продукту?
  • Чи достатньо просто написаний текст?
  • Чи використовується в тексті активна мова (звертається він до читача на «Ви»)?
  • Розділений він на смислові частини?

Потім перепишіть текст з урахуванням відповідей на ці питання. Ось декілька простих правил, які допоможуть вам спочатку.

Текст повинен бути простим

Читання з екрану на 25% повільніше, ніж з паперу. Параграфи в тексті, написаному для веб повинні бути як можна коротшими. Найбільш важливі частини тексту варто виділити. Пропозиції повинні бути простими і чіткими, а питання зрозумілими.

Важлива інформація повинна бути вгорі сторінки

Висновок про корисність сайту відвідувачі роблять на основі інформації видимої відразу після завантаження, використовувати скролл, вони будуть, тільки якщо Вам вдасться зацікавити їх і пробудити інтерес до продукту, щоб зробити це розміщуйте основні риси продукту вгорі сторінки.

В онлайні люди економлять час, поважайте їх

Відвідувачі сайтів невгамовні, в постійному пошуку вони клацають посилання за посиланням, а якщо зупинили свій вибір на Вашому продукті, хочуть негайно дізнатися про нього якомога більше, тому для тексту дуже важливо:

  • Містити пропозицію – багато людей шукають щось вільне, краще чи заборонене.
  • Бути специфічним – перші п’ять слів повинні містити інформацію про пропозицію або продукт.
  • Виділятися – не ховайте Ваше послання користувачеві.
  • Направляти користувача – дії користувача повинні бути максимально зрозумілими, не змушуйте його думати.

Звертайтеся до кожного клієнта персонально, а не до аудиторії

Постарайтеся персоналізувати текст наскільки це можливо. Складіть приблизний портрет читачів:

  • Чи знайомі вони з продуктом, який Ви рекламуєте?
  • Чи є постійними користувачами мережі?
  • Чи є вони постійними клієнтами?

Якщо Ви відповіли «так» на одне з питань, обов’язково, використовуйте це в своєму тексті, читач повинен відчувати, що його розуміють і враховують його потреби.

Якщо відповіді на ці питання Вам не відомі, дайте користувачам можливість отримати якомога більше детальної інформації про продукт і компанії. Складіть інструкції з придбання для тих, хто ще не знайомий з електронною комерцією.



Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *