м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)

тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02

e-mail: info@inneti.com

Досягайте вершин разом з нами!

23 важливих висновки з результатів eye tracking-досліджень

Eye-tracking дослідження гаряча тема у світі веб-дизайну, але у них є одна проблема, не завжди очевидно як застосувати результати при розробці реального сайту.

Текст привертає увагу швидше, ніж графіка.
Незважаючи на те, що Ви можете думати інакше, користувач, в першу чергу, звертає увагу на текст . Більшість користувачів приходять на сайт у пошуках інформації, а не зображень, тому важливий текст має бути найбільш помітним.

  1. Спочатку погляд сфокусований в лівому верхньому кутку сторінки.
    У цьому немає нічого дивного, більшість програм розроблені так, що користувачеві постійно доводиться звертати погляд в цю область. Якщо Ви хочете створити успішний сайт, то при розробці дизайну потрібно про це пам’ятати і, прагнучи створити унікальний стиль, не порушувати звичок користувачів.
  2. У першу чергу користувачі дивляться ліву верхню і верхню частину сторінки і тільки потім дивляться нижче і правіше.
    Дослідження показують, що зона уваги користувачів має вигляд літери F . Найбільш важливі елементи сайту повинні знаходитися в цих ключових областях.
  3. Читачі ігнорують банери.
    Реклама дозволяє власникам сайту заробити на хліб з маслом, але дослідження показують, що в більшості випадків користувачі ігнорують банери фокусуючись на них лише на долі секунди. Якщо Ви хочете заробити на рекламі, підходити до її розміщення, оформлення і типу потрібно творчо.
  4. Помітне форматування і шрифти ігноруються.
    Чому? Тому що користувачі приймають їх за рекламу, що не містить потрібної їм інформації. Дослідження показують, що великі, кольорові букви ускладнюють пошук інформації, причина криється звичкою користувача ігнорувати все схоже на рекламу. При розробці дизайну важливо, щоб «блиск» не відволікав увагу від важливої ??інформації і не робив її схожою на рекламу.
  5. Показуйте числа цифрами.
    Цифрова інформація сприймається простіше, ніж та ж інформація прописом. Пам’ятайте про те, що Ви пишете, переважно, для читачів скануючих сайт. Намагайтеся спростити пошук інформації, щоб вони зберігали зацікавленість.
  6. Розмір шрифту впливає на спосіб перегляду.
    Дрібний шрифт сприяє сфокусованому перегляду, тоді як великий спрощує сканування. Використовуйте цю особливість, щоб схилити користувачів до потрібного Вам типу перегляду.
  7. Користувачі сприймають підзаголовки, лише якщо вони їм цікаві.
    Вибирайте релевантні і цікаві підзаголовки.
  8. Зазвичай люди переглядають сторінку невеликими частинами.
    Це можна використовувати в своїх цілях, створюйте області, які ловлять увагу користувача, скануючого сайт, наприклад, виділені області або списки.
  9. Короткі параграфи краще довгих.
    Інформація, розміщена на сайті, повинна бути розрахована на швидке сприйняття, оскільки більшість інтернет-користувачів прагнуть економити час. Параграфи і пропозиції повинні бути короткими, за винятком випадків, де зворотного вимагає контекст.
  10. Одностовпчикові формати краще фіксують погляд, ніж багатостовпчикові.
    Не перевантажуйте користувача інформацією. У деяких випадках «простіше» означає «краще».
  11. Реклама у верхній і лівій частинах сторінки краще всього привертає увагу.
    Якщо Ви розміщуєте на сайті рекламу, намагайтеся щоб вона була у верхній лівій частині сторінки, там вона краще всього зверне на себе увагу. Звичайно, те, що користувач бачить рекламу ще не означає, що він буде на неї клікати, тому не варто занадто жертвувати дизайном, щоб отримати більш помітну рекламу.
  12. Реклама, розміщена біля цікавих областей сайту, помітніша.
    Щоб збільшити помітність реклами розміщуйте її біля найбільш затребуваних і цікавих областей сторінки. При цьому користувачі не втратять можливість знайти те, що їм потрібно, а Ви отримаєте більш ефективну рекламу.
  13. Текстова реклама проглядається користувачем уважніше, ніж інші види реклами.
    Як було сказано раніше, більшість інтернет-користувачів не витрачають час на перегляд елементів схожих на рекламу, тому текстова реклама, добре поєднується з іншими елементами сторінки і не дратує читача.
  14. Великі зображення краще привертають увагу.
    Люди віддають перевагу великим, інформативним зображенням, на яких доступні деталі, разом з тим зображення повинні бути пов’язані з текстом, поряд з яким розміщені, інакше шанс того, що вони будуть проігноровані, зростає.
  15. Зрозумілі, прості обличчя на зображеннях краще привертають увагу.
    Абстрактні і артистичні фотографії можуть добре поєднуватися з дизайном, але не завжди звертають на себе увагу читача. Якщо Ви використовуєте фото людей, вони повинні бути зрозумілими і простими. Потрібно звернути увагу і на те, що краще працюють фото реальних людей, а не моделей.
  16. Заголовки притягують погляд.
    Перше, що користувач шукає на сторінці це заголовок . Вони не повинні придушуватися іншими елементами сторінки, постарайтеся, щоб заголовки були досить помітними.
  17. Користувачі витрачають багато часу, дивлячись на кнопки і меню.
    Тому при розробці дизайну Вам варто звернути на них особливу увагу. Крім того, що вони привертають увагу користувача це ще й одні з найважливіших елементів сайту.
  18. Списки добре затримують увагу користувача.
    Один із способів затримати увагу користувача на сайті – це часте використання списків в статтях. Використовуйте числа або буліти, щоб підкреслити важливу інформацію, це спростити «сканування» сайту.
  19. Великі блоки тексту ігноруються.
    Дослідження показують, що більшість інтернет-користувачів не готові витрачати час на вивчення великих блоків тексту, як би інформативні і добре написані вони не були. Розбиття на невеликі параграфи, виділення важливих областей, підзаголовки і списки дозволяють затримати увагу користувача.
  20. Затримати увагу може форматування.
    Щоб користувач не пропустив найбільш важливу інформацію, використовуйте різні способи її виділення: жирний, курсив, кольоровий, але не перестарайтеся, надмірне використання цих елементів зробить сторінку нечитабельною і буде відштовхувати відвідувачів.
  21. Простір корисно.
    Незважаючи на бажання втиснути що-небудь в кожен куточок сторінки, краще залишити трохи простору. Перевантаження сайту призведе тільки до того, що користувач буде ігнорувати значну частину контенту. Тому намагайтеся зробити сайт простим і залишити достатньо простору , на якому могли б відпочити очі користувача.
  22. Найкраще місце для навігації – верхня частина сторінки.
    Ви, звичайно, хочете щоб користувач не тільки переглядав першу сторінку, але і продовжував вивчення сайту у пошуках цікавої йому інформації. Утримати користувача допоможе, проста у використанні і помітна, завдяки розміщенню у верхній частині сторінки, навігація.



Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *