м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)

тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02

e-mail: info@inneti.com

Досягайте вершин разом з нами!

Наповнення веб-сайту контентом

Наповнення веб-сайту контентом

95% користувачів не читають 80% Вашого контенту, до таких висновків прийшли розробники CWsites. Статистика як бачите не найкраща. Як же покращувати сприйняття контенту, донести його до якомога більшого числа користувачів?

9 порад щодо оформлення тексту для веб-сайту:

1. Розбивайте текст на невеликі параграфи
Щоб спростити читання, розбивайте великі блоки тексту на параграфи. За комп’ютером читач рідко концентрується виключно на тексті, зазвичай, паралельно працює IM клієнт, відкриті блоги, кричать діти, тощо. Якщо текст розбитий на параграфи, читачеві простіше повернутися до потрібного місця тексту, після того як він відволікся від екрану.

До того ж, якщо текст розбитий на невеликі параграфи, читачеві здається, що він витратить на нього менше часу ніж на той же текст без розбивки.

2. Використовуйте підзаголовки
Більшість людей не читають текст повністю а швидко переглядають у пошуках потрібної інформації, отож інформативні підзаголовки суттєво заощадять їм час. Намагайтеся вибрати підзаголовки максимально відповідні наступного за ними тексту.

3. Приберіть все зайве
Багатослівність і красномовство хороші в поезії, але малопридатні для тексту у веб.
Точність, прямота і стислість – ось що нам потрібно.

Наприклад:
«Якщо ви хочете отримати доступ до нашого чудового розділу, який містить технічну інформацію та поради, ми просимо вас натиснути кнопку на вашому зовнішньому пристрої – типу миша»

Далеко не так зручно і приємно для користувача як просте посилання:
«Технічна підтримка».

4. «Другий чернетка = Перший чернетка – 10%» – Стівен Кінг
У чудовому виданні для авторів «Як писати книги. Мемуари про ремесло» Стівен дає вхорошу пораду:« Другий чернетка = Перший чернетка – 10% ». Коли текст готовий, постарайтеся скоротити кількість слів на 10%, це зробить його більш коротким і виразним.

5. Виділяйте найважливіше
Не лінуйтеся виділити важливу частину тексту жирним, курсивом або винести її в сайдбар. Як і підзаголовки, це дозволяє заощадити час потрібний читачеві для пошуку потрібної інформації або визначення релевантності сторінки.

6. Використовуйте читабельний шрифт
Гарний, нестандартний шрифт, звичайно, дозволить вам виділитися, але якщо через це користувач не може нічого прочитати, то від цього немає толку. Унікальні шрифти підійдуть для банерів або графіки, шрифт основного тексту сайту повинен бути простим і досить великим (нестандартні шрифти погано підтримуються браузерами, а з занадто дрібними доводиться стикатися майже щодня).

7. Не забувайте підвести підсумки
Цей пункт застосовується до більшості статей. Обов’язково опишіть читачеві загальну ідею і підведіть підсумок. Підводити підсумки потрібно коротко і по суті. (Для веб добре підходить стиль написання «перевернута піраміда», коли стаття починається з основної думки та виведення, але писати в такому стилі дуже незвично.)

8. Частіше оновлюйте інформацію
Регулярно перевіряйте релевантність і актуальність контента, особливо це стосується часто оновлюваної або тимчасової інформації. Перевіряти актуальність контента варто хоча б раз на місяць, до того ж це гарна можливість виявити старі помилки і неточності.
9. Ретельно перевіряйте тексти перед публікацією
Не шкодуйте часу на пошук помилок в тексті, пропущені помилки сильно відволікають читачів. Читання вголос добре допомагає виявити проблеми з побудовою фраз і пропозицій. Попросіть кого небудь прочитати текст перед публікацією. (Можна відкласти текст на день чи два і прочитати ще раз.)

Рекомендовані книги:

Як писати книги. Мемуари про ремесло – Стівен Кінг
(On Writing – Stephen King)
The Elements of Style – William Strunk



Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *