м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)
тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02
e-mail: info@inneti.com
Пошукова оптимізація сайту
Пошукова оптимізація сайту (або СЕО транскрипція від англ. SEO – search engine optimization – оптимізація під пошукові системи) – заходи спрямовані на залучення цільової аудиторії з пошукових систем. Оптимізований сайт піднімається по цільових запитах в результатах пошуку пошукових систем і таким чином збільшується кількість відвідувачів сайту з одночасним збільшенням частки цільової аудиторії.
Роботи з пошукової оптимізації сайту поділяються на внутрішні і зовнішні. Основними заходами щодо пошукової оптимізації є внутрішні роботи – аналіз сайту на відповідність технічним вимогам, заходи з усунення технічних помилок, створення семантичного ядра, підбір ключових слів, написання meta-тегів, коректування змісту сторінок. Зовнішні роботи – заходи проводяться поза сайтом, це реєстрація сайту в пошукових системах і каталогах, обмін посиланнями і т.п. Основою робіт по пошуковій оптимізації сайтів є внутрішні роботи, про які піде мова в цій статті.
Приблизний план робіт по внутрішній пошуковії оптимізації сайту:
1. Аналіз веб-сайту на відповідність технічним вимогам. Більшість веб-Майстрів не замислюються над тим навіщо вони розробляють сайти і як створений сайт буде сприйнятий пошуковими системами. І основна робота оптимізаторів полягає у виправленні помилок веб-майстрів. Основні помилки: використання конструкцій <font size…> або <font class> замість <H1>, <H2> для заголовків, використання в навігації випадаючих списків реалізованих за допомогою скриптів, використання ідентифікаторів сесій в URL-ах для сайтів виконаних на PHP і багато іншого.
2. Написання рекомендацій щодо виправлення технічних помилок і виконання цих рекомендацій. Як правило, подальші роботи не мають ніякого сенсу без виконання всіх рекомендацій, отриманих в результаті аналізу сайту.
3. Підбір ключових слів для розділів і сторінок сайту. Підбір ключових слів полягає в аналізі статистики ключових слів, яку дають пошукові системи і виборі найбільш запитуваних слів по темі сайту, розділу, сторінки.
4. Створення семантичного ядра сайту. Семантичне ядро ??- список слів і фраз, які найбільш точно характеризують тематику сайту. Якісне семантичне ядро ??формується в результаті аналізу підібраних ключових слів і центрів прибутку сайту / компанії. Семантичне ядро ??базується на основних центрах прибутку сайту / компанії і доповнюється найбільш близькими за змістом популярними запитами.
5. Коректування навігації та URL-посиланнь (адрес сторінок). Після складання семантичного ядра стає ясно, що розділи або сторінки повинні називатися інакше (не так як називав їх розробник), відповідно треба скоригувати найменування пунктів у меню та адреси сторінок на більш популярні або більш відповідні семантичному ядру сайту.
6. Написання МЕТА-тегів. За семантичному ядру пишуться META-теги TITLE, Description, Keywords (Заголовок, Опис, ключові слова) для головної сторінки сайту. Для розділів і внутрішніх сторінок крім META-тегів TITLE, Description, Keywords, пишуться <H1>, для динамічних сайтів пишуться правила заповнення META-тегів TITLE, Description, Keywords і <H1>.
7. Коректування змісту сторінок. Щоб сторінки сайту могли вище піднятися за результатами пошуку в пошукових системах, необхідно оптимізувати тексти сторінки під ті запити, які відповідають семантичному ядру. Як правило, додаються оптимізовані пропозиції і замінюються словосполучення на більш популярні синоніми, також прописуються ALT-и для всіх зображень, проводиться ряд додаткових заходів щодо оптимізації.
Що дає пошукова оптимізація?
Оптимізація сайту під пошукові системи – дозволяє збільшити кількість відвідувачів залучених через пошукові системи (тобто збільшити пошуковий трафік сайту) за рахунок підвищення позицій цільових запитів в результатах пошуку пошукових систем. Оптимізація сайту – збільшує частку цільового трафіку (потенційних клієнтів).
В ідеалі оптимізація піднімає 5-7 найпопулярніших цільових запитів на перші позиції за результатами пошуку в декількох основних пошукових системах. Перші результати просування сайту в пошукових системах проявляються через 3-6 тижнів після завершення робіт, а для англомовних сайтів орієнтованих на міжнародний ринок через 2-3місяці. Але одним з чудових властивостей оптимізації є її довготермінова дія, при тому, що такі роботи проводяться одноразово. Оптимізація сайту під пошукові системи – це першочергове завдання будь-якого сайту має які-небудь центри прибутку.
Гарантії оптимізації
Оптимізація сайту під пошукові системи гарантує збільшення пошукового трафіку і збільшення в ньому частки цільового трафіку. Однією з цілей оптимізації є просування декількох популярних цільових запитів на першу позицію в ряді пошукових систем, але це не може бути гарантовано, тому що алгоритми пошукових систем постійно модернізуються. Крім того, для утримання досягнутих результатів потрібно постійне проведення відповідних заходів.
18.09.2013
20.12.2012
Комплексний маркетинговий план для збільшення продажів в Інтернеті
10.10.2012
Тепер за допомогою Google можна малювати координати на карті та розставляти точки
28.09.2012
Просування сайту, обслуговування сайту, підтримка веб-сайту
18.09.2012