м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)

тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02

e-mail: info@inneti.com

Досягайте вершин разом з нами!

Пошукова оптимізація сайту

Пошукова оптимізація сайту

Пошукова оптимізація сайту (або СЕО транскрипція від англ. SEO – search engine optimization – оптимізація під пошукові системи) – заходи спрямовані на залучення цільової аудиторії з пошукових систем. Оптимізований сайт піднімається по цільових запитах в результатах пошуку пошукових систем і таким чином збільшується кількість відвідувачів сайту з одночасним збільшенням частки цільової аудиторії.

Роботи з пошукової оптимізації сайту поділяються на внутрішні і зовнішні. Основними заходами щодо пошукової оптимізації є внутрішні роботи – аналіз сайту на відповідність технічним вимогам, заходи з усунення технічних помилок, створення семантичного ядра, підбір ключових слів, написання meta-тегів, коректування змісту сторінок. Зовнішні роботи – заходи проводяться поза сайтом, це реєстрація сайту в пошукових системах і каталогах, обмін посиланнями і т.п. Основою робіт по пошуковій оптимізації сайтів є внутрішні роботи, про які піде мова в цій статті.

Приблизний план робіт по внутрішній пошуковії оптимізації сайту:

1. Аналіз веб-сайту на відповідність технічним вимогам. Більшість веб-Майстрів не замислюються над тим навіщо вони розробляють сайти і як створений сайт буде сприйнятий пошуковими системами. І основна робота оптимізаторів полягає у виправленні помилок веб-майстрів. Основні помилки: використання конструкцій <font size…> або <font class> замість <H1>, <H2> для заголовків, використання в навігації випадаючих списків реалізованих за допомогою скриптів, використання ідентифікаторів сесій в URL-ах для сайтів виконаних на PHP і багато іншого.

2. Написання рекомендацій щодо виправлення технічних помилок і виконання цих рекомендацій. Як правило, подальші роботи не мають ніякого сенсу без виконання всіх рекомендацій, отриманих в результаті аналізу сайту.

3. Підбір ключових слів для розділів і сторінок сайту. Підбір ключових слів полягає в аналізі статистики ключових слів, яку дають пошукові системи і виборі найбільш запитуваних слів по темі сайту, розділу, сторінки.

4. Створення семантичного ядра сайту. Семантичне ядро ??- список слів і фраз, які найбільш точно характеризують тематику сайту. Якісне семантичне ядро ??формується в результаті аналізу підібраних ключових слів і центрів прибутку сайту / компанії. Семантичне ядро ??базується на основних центрах прибутку сайту / компанії і доповнюється найбільш близькими за змістом популярними запитами.

5. Коректування навігації та URL-посиланнь (адрес сторінок). Після складання семантичного ядра стає ясно, що розділи або сторінки повинні називатися інакше (не так як називав їх розробник), відповідно треба скоригувати найменування пунктів у меню та адреси сторінок на більш популярні або більш відповідні семантичному ядру сайту.

6. Написання МЕТА-тегів. За семантичному ядру пишуться META-теги TITLE, Description, Keywords (Заголовок, Опис, ключові слова) для головної сторінки сайту. Для розділів і внутрішніх сторінок крім META-тегів TITLE, Description, Keywords, пишуться <H1>, для динамічних сайтів пишуться правила заповнення META-тегів TITLE, Description, Keywords і <H1>.

7. Коректування змісту сторінок. Щоб сторінки сайту могли вище піднятися за результатами пошуку в пошукових системах, необхідно оптимізувати тексти сторінки під ті запити, які відповідають семантичному ядру. Як правило, додаються оптимізовані пропозиції і замінюються словосполучення на більш популярні синоніми, також прописуються ALT-и для всіх зображень, проводиться ряд додаткових заходів щодо оптимізації.

Що дає пошукова оптимізація?

Оптимізація сайту під пошукові системи – дозволяє збільшити кількість відвідувачів залучених через пошукові системи (тобто збільшити пошуковий трафік сайту) за рахунок підвищення позицій цільових запитів в результатах пошуку пошукових систем. Оптимізація сайту – збільшує частку цільового трафіку (потенційних клієнтів).

В ідеалі оптимізація піднімає 5-7 найпопулярніших цільових запитів на перші позиції за результатами пошуку в декількох основних пошукових системах. Перші результати просування сайту в пошукових системах проявляються через 3-6 тижнів після завершення робіт, а для англомовних сайтів орієнтованих на міжнародний ринок через 2-3місяці. Але одним з чудових властивостей оптимізації є її довготермінова дія, при тому, що такі роботи проводяться одноразово. Оптимізація сайту під пошукові системи – це першочергове завдання будь-якого сайту має які-небудь центри прибутку.

Гарантії оптимізації

Оптимізація сайту під пошукові системи гарантує збільшення пошукового трафіку і збільшення в ньому частки цільового трафіку. Однією з цілей оптимізації є просування декількох популярних цільових запитів на першу позицію в ряді пошукових систем, але це не може бути гарантовано, тому що алгоритми пошукових систем постійно модернізуються. Крім того, для утримання досягнутих результатів потрібно постійне проведення відповідних заходів.

 



Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *