м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)

тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02

e-mail: info@inneti.com

Досягайте вершин разом з нами!

11 порад, як покращити цільову сторінку

  1. Визначте, що для Вас буде конверсією
    Перш ніж почати розробку, потрібно вирішити, що повинен зробити користувач. Приміром, для розсилки, це буде – ввести email у форму і натиснути «Підписатися».
  2. Проведіть невелике дослідження
    Уявіть, що шукає Ваш відвідувач і які пропозиції його зацікавлять. Створіть образ ідеального відвідувача, і постійно думайте про нього, коли робите сторінку. Не намагайтеся зробити сторінку, яка задовольнить усіх, такі сторінки приречені на невдачу, сконцентруйтеся на своєму цільовому відвідувача. Рекламна кампанія привертає переважно зацікавлених відвідувачів, які очікують дуже конкретну інформацію.
  3. Виключіть зайві елементи
    Відволікаючі елементи зменшують рівень конверсії. Приберіть всі зайві елементи зі сторінки, на яку потрапляють користувачі, залучені рекламною кампанією.
  4. Подібність оформлення
    Цільова сторінка повинна бути оформлена в тому ж стилі, що й рекламні матеріали, щоб у користувача не залишалося сумнівів в тому, що він потрапив саме туди куди потрібно.
  5. Приберіть навігацію
    По можливості, видаліть елементи навігації, не забувайте, що найголовніше це донести інформацію про пропозицію до користувача.
  6. Сфокусуйтеся
    Отримавши потік відвідувачів важко відмовитися від бажання, показати їм всі розділи сайту.
  7. Важливі елементи повинні бути вище «згину»
    Зверніть увагу на віртуальний «згин» (лінію, яка відокремлює частину сторінки, видиму без прокрутки). Вище «згину» має бути достатньо інформації, щоб зацікавити читача в подальшому перегляді. Якщо без використання прокрутки важко зрозуміти про що сторінка, то значна частина просто використовує кнопку «Назад».
  8. Спростіть початок операції
    Відвідувач повинен мати можливість розпочати операцію в будь-який момент, перший вхід (це може бути кнопка, форма, посилання або щось інше) повинен розташовуватися вище «згину», а якщо сторінка довга, то кожен наступний вхід повинен розташовуватися на відстані екрану, щоб хоча б один вхід в угоду було постійно видно.
  9. Направляйте погляд користувача
    Використовуйте типографіку і колір в своїх цілях. Ведіть погляд користувача до входу в угоду. Простір, великий текст і графіка можуть візуально скоротити довгу сторінку. Але будьте обережні, сприйняття великих зображень вимагає багато часу, і, будучи невірно розташованими, вони можуть порушити послідовність повідомлення.
    Найважливіші елементи (чи це текст, чи зображення) розташовуйте ближче до центру, намагайтеся уникати розміщення цікавого матеріалу по краях сторінки.
  10. Оптимізуйте форми
    Переконайтеся, що після заповнення елемента форми фокус передається наступному елементу в правильному порядку. Намагайтеся використовувати автозаповнення наскільки це можливо.
    Приберіть всі зайві поля, наприклад, не питайте місто / штат / провінцію, якщо користувач вже ввів Zip або поштовий індекс.
    Якщо Ви хочете, щоб користувач підписався на розсилку новин, то досить дізнатися його email, не треба питати його ім’я. Видаліть кнопку «Очистити форму», вона небезпечна і для користувача, і для Вас.
  11. Тестуйте, тестуйте, тестуйте
    Після завершення розробки, протестуйте сторінку на невеликій кількості користувачів, за наступними пунктами:
    • Вся чи сторінка сфокусована на пропозиції?
    • Чи збігається послання сторінки з посланням рекламної кампанії?
    • Чи немає відволікаючих елементів?
    • Вся критична інформація вище «згину»?
    • Чи достатньо входів в угоду?
    • Чи відповідає сторінка бренду?

Все про Google PageRank

Всі його використовують, але мало хто знає, як він працює. Google PageRank – це один з найважливіших для веб-розробників параметрів.

Пошук серед мільярдів існуючих та створюваних мільйонів кожен день сторінок, завдання складніше, ніж Ви можете відразу уявити. PageRank – лише один із сотні факторів, що використовуються Google для поліпшення якості пошуку. Минулий тиждень ми розглянули безліч фактів і припущень, які здалися нам реалістичними. Крім того, ми зібрали деякі академічні матеріали по пошуку і 16 корисних інструментів для роботи з PageRank.

Як працює PageRank?

  1. PageRank один з численних методів використовуваних Google для визначення релевантності і важливості сторінки.
  2. Google інтерпретує посилання зі сторінки A на сторінку B як голос A на користь B, звичайно враховується не тільки кількість голосів, але і якість голосуючих сторінок.
  3. PageRank заснований на кількості вхідних посилань, але не тільки на ньому, релевантність і якість теж важливі.
  4. PR (A) = (1-d) + d (PR (t1) / C (t1) + … + PR (tn) / C (tn)).
  5. Не всі посилання однаково впливають на PageRank.
  6. Якщо на сторінці з PR8 є тільки одне посилання, то сайт, на який вона посилається, отримає весь PR який вона може передати, якщо ж посилань 100, то кожне посилання передаватиме тільки частину цього PR.
  7. Погані вхідні посилання не впливають на PR.
  8. У PR враховується час існування сайту, релевантність вхідних посилань і час їх існування.
  9. При розрахунку PR контент не враховується.
  10. PR розраховується не для сайту в цілому, а для кожної сторінки окремо.
  11. Важливе кожне вхідне посилання, за винятком посилань з забанених сайтів.
  12. PR це не тільки цілі значення від 0 до 10, це дійсне число.
  13. Досягти кожного наступного рівня PR все складніше, імовірно використовується логарифмічна шкала.
  14. PR перераховується постійно, але дані для тулбара оновлюються раз на кілька місяців.
  15. Google прагне знайти сторінки солідні і релевантні одночасно.

Фактори, що впливають на PageRank

  1. Часті оновлення сайту не збільшують PR автоматично.
  2. Високий PR не гарантує високі позиції в результатах пошуку.
  3. Каталоги DMOZ і Yahoo! не збільшують PR автоматично.
  4. . Edu і. Gov сайти не збільшують PR автоматично.
  5. Внутрішні сторінки не обов’язково мають менший PR ніж головна.
  6. Посилання з сайту Wikipedia не збільшують PR автоматично.
  7. Посилання з атрибутом nofollow не впливають на PR.
  8. Ефективні внутрішні посилання впливають на PR.
  9. Посилання з тематичних сайтів впливають сильніше.
  10. Вихідні та вхідні посилання на якісні тематичні сайти позитивно впливають на PR.
  11. Кілька однакових посилань з однієї сторінки вважаються за одну.
  12. Сайт може бути забанений за посилання на забанені сайти.

1.1 Що таке PageRank?

  • PR це лише один з методів використовуваних Google для визначення релевантності і важливості сторінки.
  • Google використовує безліч чинників для ранжирування сторінок, PageRank – один з кращих. PR відображає два важливі моменти, як багато сторінок посилаються на дану і якого рівня сторінки на неї посилаються.
  • PR може відображати тільки приблизну якість сторінки, але ніяк не пов’язаний з її тематичною релевантністю, яку можна визначити лише враховуючи контекст посилань, і такі фактори як щільність ключових слів, заголовок сторінки і т.п.

1.2 Як працює PageRank?

  • Ніхто точно не знає, як Google розраховує PR.
  • PR (A) = (1-d) + d (PR (t1) / C (t1) + … + PR (tn) / C (tn)). Так виглядає приблизна формула розрахунку PR, де t1-tn сторінки, що посилаються на A, С (tn) кількість вихідних посилань на відповідний сторінці, d коефіцієнт зазвичай рівний 0.85.
  • Можна припустити, що PR обчислюється за формулою PR = 0.15 + 0.85 * (частина PR кожної сторінки, що посилається передана нашій). Кількість PR, яку сторінка може використовувати, щоб голосувати за інші, трохи менше ніж її власний PR, а точніше 0.85 * PR, це кількість і ділитися між сторінками, на які вона посилається.
  • Алгоритм обчислення PR, заснований на розподілі власного PR сторінки, між сторінками, на які вона посилається. Внаслідок, такого алгоритму обчислення PR, посилання зі сторінки з PR4 та 5 зовнішніми посиланнями, ефективніше посилання зі сторінки з PR8 і 100 зовнішніх посилань. PR посилань важливий, але не менш важливо і кількість вихідних посилань, яке вони містять, чим більше вихідних посилань тим менше PR перейде кожній.
  • PR використовує вхідні посилання як індикатор важливості сторінки. Google інтерпретує посилання зі сторінки A на сторінку B як голос сторінки A на користь сторінки B. Враховується не тільки кількість голосів, але і якість голосуючих сторінок. Чим вище PR сторінки, тим більше значення має її голос.
  • Не всі посилання однаково корисні. Чим вище PR сторінки, що посилається, тим більший PR вона передає, але потрібно враховувати й те, що цей PR ділитися в рівній мірі між всіма сторінками, на які вона посилається.

Кожен наступний рівень PR досягається значно складніше за попередній. При обчисленні PR використовується логарифмічна шкала, це означає, що для переходу з PR0 до PR1 потрібний один крок, дещо важче набрати PR3, ще важче PR4, і значно важче PR5.

  • PR обчислюється не для сайту в цілому, а для кожної окремої сторінки і рекурсивно пов’язаний з PR сторінок, які на неї посилаються.
  • Google комбінує PR зі складними техніками текстового пошуку, аналізуються багато аспектів вмісту сторінки і посилаються на неї, щоб знайти сторінки краще за інших, відповідні до запиту користувача.
  • PR перераховується постійно, але дані для тулбара оновлюються раз на кілька місяців, новим сайтам привласнюється PR0.
  • PR це не тільки цілі значення від 0 до 10, PR дійсне число. Правильно думати про PR як про матеріальне число, тому що при внутрішніх обчисленнях ми використовуємо безліч градацій, а не тільки значення від 0 до 10 відображаються в панелі інструментів.
  • Робот не аналізує сайти миттєво. Часто необхідно два повних апдейта, щоб всі вхідні посилання були виявлені, зараховані і відображені як вхідні посилання.

1.3 Фактори, що впливають на PageRank

  • Важливе кожне вхідне посилання, за виключення посилань з забанених сайтів.
  • Додавання нових сторінок може зменшити PR.
  • Зменшення PR.
  • Заголовки (h1, …, h6) і теги strong важливі, але не впливають на PR.
  • Велике значення має ефективність внутрішньої структури сайту.
  • Посилання з і на тематичні сайти з високим PR дуже важливі.
  • Важливий текст посилання.
  • Посилальні ферми (лінкопомийки) пеналізується.
  • Дуже важливі вхідні посилання з популярних сайтів.
  • Сайт може бути забанений, якщо посилається на забанені сайти.
  • Шахрайство карається пеналізацій PR і може призвести до бану.
  • Google враховує час існування сайту, релевантність вхідних посилань, і час їх існування, якщо входить посилання не релевантна вона не буде давати багато PR.
  • Міф: чим вище PR тим вище позиція в результатах пошуку.
  • Посилання з популярних сайтів схожої тематики впливають на PR набагато сильніше, ніж посилання з інших сайтів. Звичайно, посилання з сайтів іншої тематики теж впливають на PR, але не так сильно.
  • У різних сторінок сайту може бути різний PR. Пошукові машини індексують сторінки, а не сайти, тому у кожної сторінки є свій PR.
  • Текст посилання, часто важливіший, ніж PR посилається.
  • Якщо потрібно знайти важливі і релевантні сторінки, з яких варто отримати посилання, забудьте про PR, використовуйте ранжирування в результатах пошуку. Введіть в пошук слова, за якими хочете просуватися, у відповідь отримаєте сторінки, які Google вважає найбільш важливими і ті, які найкраще відповідають таким запитам.

1.4 Фактори, які не впливають на PR

  • Часті оновлення змісту не збільшують PR автоматично.
  • Контент не враховується при розрахунку PR, але враховується при пошуку. Високий PR не гарантує, високих позицій в результатах пошуку
  • Посилання з сайту Wikipedia не збільшують PR автоматично. Wikipedia використовує nofollow, щоб показати пошукачам, що ці посилання не потрібно враховувати.
  • Розміщення в DMOZ і Yahoo! не дають сайту жодних бонусів PR.
  • Внутрішні сторінки не обов’язково мають PR нижчий, ніж головна, залежно від популярності сайту внутрішні сторінки можуть мати і більш високий PR.
  • Мета-теги не збільшують PR.
  • . Edu і. Gov сайти не мають переваг в PR. Немає ніяких доказів того, що посилання з ODP,. Edu або. Gov дають якісь особливі переваги, просто ці сайти зазвичай мають високий PR, тому що багато хто на них посилаються.

Посилання з атрибутом nofollow не впливають на PR. Google використовує значення nofollow щоб творці сайтів могли використовувати посилання, які не повинні враховуватися при розрахунку PR, ці посилання не є «голосом» на користь сторінки, на яку вони посилаються.

  • Кілька однакових посилань з однієї сторінки вважаються за одну.
  • Посилання сторінки на саму себе не збільшують PR.
  • Погані вхідні посилання не впливають на PR.
  • Висячі посилання не впливають на PR.

2.1 Теорія Google PageRank і її наукові підстави

  • Огляд Google PageRank
    Розрахунок PageRank, реалізація PageRank, вхідні посилання, витікаючі посилання, кількість сторінок, розподілу PageRank, додаткові чинники та інше.
  • Лінійна алгебра на службі Google
    Аналіз формули PageRank хороша тема для курсу лінійної алгебри.
  • Ймовірне комбінування посилальної і тематичної інформації в PageRank.
  • Тематичний PageRank
  • Метод ранжирування вузлів у зв’язаній базі даних
  • Як Google знаходить голку в стозі сіна.
    Математичні основи Google PageRank. Девід Остін, університет штату Grand Valley
  • Великомасштабна гіпертекстова пошукова машина
    Слайди. Ларі Пейдж
  • Wikipedia: PageRank
    Математичні основи Google PageRank

3.1 Інструменти і сервіси для роботи з PageRank

  • PageRank Search
    Упорядковує результати пошуку по PR.
  • Google PageRank Inspector
    Скрипт, що виводить PR всіх сторінок сайту. Нові сторінки, на які посилаються сторінки з високим PR, можуть бути проіндексовані швидше і мати кращі позиції в результатах пошуку.

Google PageRank Calculator
Дозволяє розраховувати розподіл PR між сторінками.

  • Webmastereyes , Visual PageRank View
    Відображають сторінку указуючи PR кожного посилання, відзначають nofollow і зовнішні посилання.
  • Smart PageRank
    Перевіряє PR в багатьох датацентрах, є можливість повідомлення про зміну PR по email.
  • Google PageRank Notifier
    Повідомлення про зміну PR на email, використовує Google Toolbar «API», PR перевіряється щогодини.
  • Google PageRank ™ Checker (необхідна реєстрація)
    Моніторинг PR сайтів за допомогою RSS та повідомлення про його зміну на email.
  • Dig PageRank
    Перевіряє PR на більш ніж 100 датацентрах.
  • Live PageRank Check
    Поточне значення PageRank можна використовувати як індикатор значення, яке буде відображено коли Google експортує значення в Google Toolbar. Live PageRank показує поточне значення PR в індексах Google, це значення постійно оновлюється і лише раз на три місяці експортується для відображення в Google Toolbar.

Page Rank Widget для Mac OS
Невеликий віджет відображає PR.

  • Google PageRank Prediction
    Інструмент аналізує популярність сайту і намагається передбачити майбутнє значення PR. More Page Rank Tools .
  • PageRank Checker
    Відображає PR посилаються на сайт сторінок.
  • PageRank Overlay ( PR Mapper )
    Відвідуйте сайт конкурентів і дивіться PR кожного посилання одночасно. Доступний і у вигляді SeoQuake – розширення Firefox.

PageRank Decoder ( Demo )
Цей маленький інструмент не сильно відрізняється від інших, що відображають PR, проте, дозволяє збирати сайти у візуальну мережу і з’єднувати їх за допомогою стрілок, переміщати як картки, з’єднувати або видаляти в корзину.

  • Page Rank Export List History
    Дати експорту PR в Google Toolbar.
  • Google Ranking Factors
    Фактори ранжирування сторінок в Google.

3.2 Інструменти і сервіси Google

  • Google Quality Guidelines
    Це керівництво згадує безліч форм обману або шахрайства, що призводять до пеналізації або бану сайту, звичайно навіть якщо Ви будете використовувати інші недобросовісні методи, негативна реакція Google гарантована.
  • Перевірте, чи включений Ваш сайт в базу даних Google
  • Форма запиту на повторне включення сайту в базу Google
    Запит на повторне включення в базу Google сайту одного разу порушив правила Google.

Google Tools
Вичерпний огляд інструментів Google на Dmoz.org.

Покращення Вашого сайту

25 способів зробити сайт кращим

Я склала список з 25 способів поліпшення сайту, кожен пункт цього списку можна виконати за кілька хвилин, а в результаті – істотно підвищити якість сайту.

Юзабіліті / Аксессібіліті

Це дуже важливо:  якщо користуватися сайтом незручно, то мало хто буде його відвідувати.

  1. Навігація: Навігація повинна бути простою та послідовною – переконайтеся, що вона доступна і зрозуміла для тих, хто вперше на сайті.
  2. Пошук: У вас ще немає пошуку? Чому? Іноді він потрібен користувачу. Звичайно, зробити пошук своїми руками задачка не на 5 хвилин, але можна скористатися готовими рішеннями, наприклад  Google .
  3. Клікніть тут: Навіщо? Користувачеві доведеться читати весь попередній опис ( чого він можливо не хоче ), щоб зрозуміти, про що йдеться.
  4. Атрибути title і alt : Використовуйте їх правильно . Якщо ви зовсім не використовуєте їх, почніть з навігації та елементів, що повторюються на кожній сторінці.
  5. Головне: Якщо ви використовуєте код, який може дратувати користувача, наприклад, змінювати вікно браузера, відкривати сторінки у новому вікні, то заберіть його. Те, що вам подобаються такі речі ще не означає, що вони подобаються і вашим відвідувачам.

Пошукова оптимізація – SEO

Ви ж хочете, щоб вас знайшли.

  1. Заголовок сторінки (тег title ): Додайте послідовні і відображаючі зміст заголовки до кожної сторінки. Якщо заголовки вже є, перевірте, чи не занадто вони довгі, і чи добре вони відображають зміст сторінки.
  2. Посилання: Внутрішні посилання (всередині основного тексту), настільки ж важливі, як і зовнішні. Крім поліпшення юзабіліті, Ви отримуєте можливість точно визначити текст і заголовок посилання.
  3. Підсилюйте ключові слова: Найпростіше, що можна зробити – це виділити ключові слова і фрази за допомогою тега strong . Звичайно, зловживати не слід, але при помірному підході ця техніка може дати позитивний результат.
  4. Заголовки: Правильне використання заголовків ( h1 , …, h6 ), дає фантастичний ефект. Тег h1 – найбільш важливий, постарайтеся використовувати в ньому ключові слова.
  5. Перебір: При оптимізації потрібно пам’ятати про користувача: деякі прийоми можуть зруйнувати все, що з таким трудом зроблено для відвідувачів . Уникайте чорного SEO – це «ходьба по битому склу».

Дизайн / Розробка

Це ваша пристрасть – покажіть її.

  1. Зображення: Створюючи чудову графіку, не забувайте її оптимізувати: далеко не у всіх користувачів висока швидкість з’єднання.
  2. Дизайн починається з начерку: Не обов’язково запускати графічний редактор, щоб почати розробку дизайну. Зробіть кілька начерків на папері, використовуйте різну розмітку і розташування елементів, думайте більше про функціональність, ніж про естетику.
  3. Контраст / Розмір шрифта: Контраст і розмір шрифту повинні бути прийнятними. І хоча Святого Грааля в цій області немає, зверніть увагу на корисні рекомендації: Колір і контраст , Контраст , Читабельність , Підбір кольорової схеми . Звертайте увагу на думку інших людей: у вас може бути хороший зір, не всім так пощастило.
  4. Логічність і послідовність: Немає нічого гіршого, ніж сайт, який працює недостатньо послідовно або з помилками.
  5. Тестування: Перевірте (або попросіть інших, на кожному форумі дизайнерів є такий розділ) сайт в різних умовах роботи. Намагайтеся робити це кожен раз після значного оновлення, на щастя, це не потребує багато часу.

Зміст

Саме за ним люди приходять на сайт.

  1. Текст / Простір: Часто можна чути: «потрібно заповнити це місце і впихнути якомога більше тексту», не піддавайтеся – це пастка. Занадто щільний і дрібний текст, з недостатніми відступами, стомлює і дратує читача.
  2. Пишіть для вашої аудиторії: Чи можуть люди зрозуміти ваш текст? Думайте про вашу аудиторії та уникайте фраз, які зрозумілі не всім.
  3. Корпоративна гордість: Порівняйте  «We provide 200 megaunits of wobble-sprockets to our worldwide, global markets» і «We can provide a wobble-sprocket to you anywhere in the world» (буду дуже вдячна, якщо хто-небудь з читачів красиво переведе ці слогани). Говоріть з читачем, заінтригуйте його, не соромтеся.
  4. Використовуйте зацікавлення: Якщо відвідувач дочитав матеріал до кінця, це означає, що йому цікава ця тематика, замість того щоб відразу відпускати його, запропонуйте відповідну статтю або продукт.
  5. Цілі: При створенні контенту завжди порівнюйте – мета сторінки і мета відвідувача, намагайтеся поєднати їх.

Інше

Тому що сайт – це ще не все.

  1. Участь в інших проектах: Щоб отримати трафік і популярність, відвідуйте форуми, блоги та портали вашої тематики, приймайте участь у їх діяльності, допомагайте людям порадами, давайте корисні посилання. Приділяйте цьому 10 хвилин в день, і Ви отримаєте якісний тематичний трафік. Уникайте спаму.
  2. Вивчайте: Намагаючись допомогти порадою, не забувайте слухати. Слухайте колег, конкурентів і потенційних клієнтів, Ви багато чого дізнаєтеся, навіть якщо будете просто свідком роботи інших.
  3. Використовуйте вірусний маркетинг: Не тільки в поштових розсилках та новинах (що вимагає часу і грошей), а й у спілкуванні – розкажіть що-небудь унікальне про Вас, Вашу компанію, або сайт друзям, колегам або клієнтам. Завжди є шанс, що вони стануть поширювати цю інформацію, а Ви отримаєте хороший трафік, витративши хвилинку на розмови.
  4. Будьте собою: Не намагайтеся відповідати онлайновим стереотипам, просто будьте собою. Бізнес і його онлайнове представництво повинні бути схожі і впізнавані.
  5. Спам: Не використовуйте спам. Кожен раз, коли ви вдаєтеся до спаму, падає авторитет вашої компанії або сайту. Це все одно, що запихати листівку в рот потенційному замовнику в реальному світі.

От і все. Я сподіваюся, що цей список підкаже Вам, як швидко поліпшити різні аспекти Вашого сайту і маркетингу. Звичайно, він не є всебічним. Еволюція – ось справжній ключ до досконалості. Покращуйте, слухайте відгуки, думайте і знову покращуйте.

 

Структура сайту та SEO

У наші дні, пошукові системи як і раніше є одним з найбільш значущих чинників залучення трафіку на сайти, тому пошукова оптимізація (SEO) є дуже важливою складовою в розробці структури сайту. Хоча SEO часто вважають просто набором деяких технічних прийомів, структура сайту також критично важлива. Вона визначає, чи буде пошукова система розуміти тему Вашого сайту, і як легко вона зможе знаходити і індексувати зміст, що є на Вашому сайті.

Створивши хорошу структуру, Ви зможете використовувати зміст для залучення людей, а також використовувати структуру Вашого сайту для розповсюдження посилань інших сайтів, тим самим збільшите відвідуваність. Для комерційного сайту, це означає, що Ви створюєте якийсь якісний контент для підвищення пошукового рейтингу. Ну що, переконала? Якщо так, то давайте подивимося на техніки, які треба використовувати.

Розробляйте правильну структуру сайту

При розробці нового сайту або реструктуризації існуючого, Вам можуть допомогти такі програми, як Xmind, Visio або навіть Excel. Все, що Вам необхідно зробити, це представити Ваш сайт у вигляді дерева, як показано на малюнку 1 (приклад з життя):

Як Ви, напевно, помітили, структура даного сайту є незбалансованою, оскільки розділ “Code” займає більше половини всього сайту. Відповідно до теорії SEO, Ви повинні домагатися того, щоб структура сайту мала вигляд збалансованої піраміди. Раджу створювати 2-7 основних розділів, в залежності від змісту, і намагатися не допускати, щоб один з розділів вдвічі перевищував інший.

Оскільки розділ “Code” був дуже великим, мені довелося думати, як це змінити. Крім нього у мене було ще 3 основні сторінки “Про себе”, “Проекти” і “Сайти”. До речі, після ретельного вивчення статистики відвідувань, я помітила, що початкові WordPress сторінки залучали понад 30% мого трафіку, ніж сторінки на третьому і четвертому рівні.

Таким чином, я почала змінювати розділи і в кінцевому підсумку створила ось таку структуру сайту:

Як Ви бачите, я зважилася на перенесення деяких сторінок в початок дерева, а парочку взагалі прибрала. Під час переосмислення структури сайту Ви часто будете знаходити сторінки, які не дуже корисні для Ваших користувачів. Найкраще, що Ви можете з ними зробити, так це видалити.

Інше моє рішення – це винесення блогу на головну сторінку. Раніше там розміщувалася інформація “Про мене”. Після довгих роздумів, я зрозуміла, що це не те, за чим користувачі приходять на мій сайт. Блог – ось, що важливо для мене, так що я вирішила зробити його головним напрямком мого сайту.

Найменування Ваших розділів

Як тільки Ви задоволені структурою сайту, зверніть увагу на назви розділів. Якщо Ви маєте в своєму розпорядженні достатню кількість матеріалів для того, щоб постійно оновлювати свій власний розділ, Вам необхідно зробити аналіз ключових слів, за якими користувачі будуть шукати вашу інформацію. Це дуже простий принцип – називайте свої розділи таким чином, щоб вони збігалися з тими ключовими словами, які люди вбивають у пошуковиках!

Якщо Ви, як і я розробляєте WordPress плагіни і створюєте для них окремі розділи, не давайте їм дурних назв. Уявіть, що Ви користувач. Що ви будете шукати? “WordPress плагіни”, правильно? Так назвіть свій розділ, так само. Це не означає, що Ви повинні так називати назву розділів, що буде відображатися на самому сайті. Переконайтеся, що заголовок сторінки є “WordPress плагіни”.

Тепер, коли Ви зрозуміли як називати Ваші розділи, те ж саме слід зробити і з сторінками. Переконайтеся, що назви короткі і зрозумілі. Стислість – сестра таланту, не забувайте про це. Я перейменувала всі свої розділи, і тепер вони виглядають так:

Ось ми і розглянули дві найважливіші частини по переструктуруванню сайту. Тепер розглянемо і інші.

Ніколи не забувайте про наступні речі, коли Ви працюєте над структурою сайту:

Форум і подібні йому речі: Якщо одна частина Вашого сайту містить велику кількість матеріалів, які відрізняються високою відвідуваністю і якістю, не слід змішувати інформацію на цій сторінці з чимось іншим. Припустимо, що на Вашій головній сторінці оновлення відбувається кожні кілька тижнів. Там знаходяться статті дуже високої якості. Ваш форум – розділ, де кожен день формується безліч тем, але якість вмісту матеріалу є сумнівним.

Швидше за все, Ваш форум буде погіршувати рейтинг, якщо Ви залишите його на головній сторінці, через що може відбутися відтік відвідуваності. Для вирішення такого завдання, краще винести в окремий форум субдомен Вашого сайту.

Повірте, так у Вас буде значно менше проблем. Краще на головній сторінці тримати зміст, який можете контролювати тільки Ви.

Дуже важливо переконатися в тому, що в різних категоріях у вас не показується один і той же зміст. Якщо це так, то Ваш рейтинг 100% буде зменшуватися.

Внутрішня структура посилань

Якщо Ви зробили все правильно, то Ваша нова структура сайту повинна виглядати, як піраміда. Тепер Ви повинні продумати, як співвіднести розділи цієї піраміди один з одним. Порада: дивіться на ці розділи, як на маленькі піраміди всередині великих пірамід.

Так як Ви маєте справу зі сторінками, які тісно пов’язані одна з одною, то перехід по ним буде поступово підвищувати відвідуваність. Також Ви “допомагаєте” пошуковій системі визначити, що на Вашому сайті пов’язано, а що ні.

Ви повинні переконатися в тому, що посилання між сторінками дійсно мають семантичний зв’язок.

Від структури сайту до URL

Як тільки Ви створили нову структуру сайту, Ви можете піти далі і створити URL-адреси для цієї структури. URL кожної сторінки повинен описувати зміст цієї сторінки. Якщо Ви визначили ключові слова у статті, включіть їх в URL до даної статті.

Що потрібно мати на увазі при створенні нових URL-адрес:

  • Якщо Ви використовуєте кілька слів, розділіть їх дефісами;
  • Змішаний регістр неприйнятний для URL-адреси. У системах Unix і Linux це особливо важливо. Ви бачили де-небудь такий Url – / LoOks / LiKe / ThiS /? Не будьте першими, хто це зробить!
  • Давати статтями номерні імена може і легше для вас і ваших CMS, але не для користувачів. За номерами так само складно орієнтувати наочно. Так що не використовуйте в URL цифри;
  • Переконайтеся, що Ви перенаправляє користувачів з Ваших старих сторінок на їхні нові еквіваленти за допомогою переадресації 301. Редирект 301 дозволить пошуковим системам переписати посилання зі старих матеріалів на нові.

Висновок: працюйте над структурою Вашого сайту

Хороша структура сайту – це необхідність, яку Вам необхідно досягти, якщо Ви хочете просунуться в SEO. Це дозволяє як користувачам, так і пошуковим системам легше знаходити необхідну їм вміст: категорії, сторінки, посилання і т.д.

Використання поліпшених URL-адрес в рамках структури сайту збільшує ймовірність того, що люди будуть пам’ятати посилання на Ваш ресурс. Так само, це збільшує Вашу здатність підвищити ефективність пошукових систем.

 

Наповнення веб-сайту контентом

Наповнення веб-сайту контентом

95% користувачів не читають 80% Вашого контенту, до таких висновків прийшли розробники CWsites. Статистика як бачите не найкраща. Як же покращувати сприйняття контенту, донести його до якомога більшого числа користувачів?

9 порад щодо оформлення тексту для веб-сайту:

1. Розбивайте текст на невеликі параграфи
Щоб спростити читання, розбивайте великі блоки тексту на параграфи. За комп’ютером читач рідко концентрується виключно на тексті, зазвичай, паралельно працює IM клієнт, відкриті блоги, кричать діти, тощо. Якщо текст розбитий на параграфи, читачеві простіше повернутися до потрібного місця тексту, після того як він відволікся від екрану.

До того ж, якщо текст розбитий на невеликі параграфи, читачеві здається, що він витратить на нього менше часу ніж на той же текст без розбивки.

2. Використовуйте підзаголовки
Більшість людей не читають текст повністю а швидко переглядають у пошуках потрібної інформації, отож інформативні підзаголовки суттєво заощадять їм час. Намагайтеся вибрати підзаголовки максимально відповідні наступного за ними тексту.

3. Приберіть все зайве
Багатослівність і красномовство хороші в поезії, але малопридатні для тексту у веб.
Точність, прямота і стислість – ось що нам потрібно.

Наприклад:
«Якщо ви хочете отримати доступ до нашого чудового розділу, який містить технічну інформацію та поради, ми просимо вас натиснути кнопку на вашому зовнішньому пристрої – типу миша»

Далеко не так зручно і приємно для користувача як просте посилання:
«Технічна підтримка».

4. «Другий чернетка = Перший чернетка – 10%» – Стівен Кінг
У чудовому виданні для авторів «Як писати книги. Мемуари про ремесло» Стівен дає вхорошу пораду:« Другий чернетка = Перший чернетка – 10% ». Коли текст готовий, постарайтеся скоротити кількість слів на 10%, це зробить його більш коротким і виразним.

5. Виділяйте найважливіше
Не лінуйтеся виділити важливу частину тексту жирним, курсивом або винести її в сайдбар. Як і підзаголовки, це дозволяє заощадити час потрібний читачеві для пошуку потрібної інформації або визначення релевантності сторінки.

6. Використовуйте читабельний шрифт
Гарний, нестандартний шрифт, звичайно, дозволить вам виділитися, але якщо через це користувач не може нічого прочитати, то від цього немає толку. Унікальні шрифти підійдуть для банерів або графіки, шрифт основного тексту сайту повинен бути простим і досить великим (нестандартні шрифти погано підтримуються браузерами, а з занадто дрібними доводиться стикатися майже щодня).

7. Не забувайте підвести підсумки
Цей пункт застосовується до більшості статей. Обов’язково опишіть читачеві загальну ідею і підведіть підсумок. Підводити підсумки потрібно коротко і по суті. (Для веб добре підходить стиль написання «перевернута піраміда», коли стаття починається з основної думки та виведення, але писати в такому стилі дуже незвично.)

8. Частіше оновлюйте інформацію
Регулярно перевіряйте релевантність і актуальність контента, особливо це стосується часто оновлюваної або тимчасової інформації. Перевіряти актуальність контента варто хоча б раз на місяць, до того ж це гарна можливість виявити старі помилки і неточності.
9. Ретельно перевіряйте тексти перед публікацією
Не шкодуйте часу на пошук помилок в тексті, пропущені помилки сильно відволікають читачів. Читання вголос добре допомагає виявити проблеми з побудовою фраз і пропозицій. Попросіть кого небудь прочитати текст перед публікацією. (Можна відкласти текст на день чи два і прочитати ще раз.)

Рекомендовані книги:

Як писати книги. Мемуари про ремесло – Стівен Кінг
(On Writing – Stephen King)
The Elements of Style – William Strunk

Стратегія низькобюджетного просування сайту в пошукових машинах

SEO оптимізація вже стала стандартним інструментом просування сайту навіть для невеликих компаній. Велика кількість оптимізованих сайтів привела до високої конкуренції в результатах пошуку, що змусило власників сайтів збільшити бюджети для підвищення кількості зовнішніх посилань. А отже,  у кого посилань більше і краща якість – той і вищий, в деяких тематиках це переросло у війну бюджетів і вже далеко від класичної пошукової оптимізації. Чи варто вплутуватися в цю війну? Або існує можливість досягти успіху без великого бюджету? Така стратегія існує, вона випробувана на практиці, що довело її життєздатність – це стратегія низькобюджетного просування.

Яке просування можна вважати низькобюджетним? У першу чергу, – це просування, яке не вимагає постійної SEO підтримки, тому що витрати на внутрішню оптимізацію сайту становлять 15-25% від річного бюджету на SEO просування сайту, таким чином 75-85% бюджету припадає на подальшу SEO підтримку. SEO підтримка – це зовнішні SEO заходи, які спрямовані на утримання сайту на певних позиціях в пошуковій видачі. Як правило, це роботи по нарощуванню зовнішньої посилальної маси (Лінкбілдінг). Зниження витрат на постійні зовнішні SEO заходи дозволить зменшити бюджет на 60-65%.

Успіх в SEO просуванні залежить від якості внутрішньої і зовнішньої оптимізації, а головне від чіткої відповідності один одному внутрішніх і зовнішніх заходів

Внутрішня оптимізація

Внутрішня оптимізація навіть без активних зовнішніх заходів збільшує цільовий пошуковий трафік, тому при оптимізації сайту слід особливу увагу звернути на МЕТА-теги внутрішніх сторінок. Для низькобюджетного просування внутрішні сторінки сайту необхідно оптимізувати під низькочастотні запити.

Що дає оптимізація під низькочастотні запити?

  1. Для просування низькочастотного запиту не потрібна велика маса зовнішніх посилань.
  2. 77% користувачів задають низькочастотні запити.
  3. Конвертація користувачів прийшли за цільовими низькочастотними запитами в кілька разів більше, ніж за високочастотними.

Внутрішні SEO заходи для низькобюджетного просування:

1. МЕТА-теги мають бути унікальними для кожної сторінки сайту.

a. Сторінки, які мають постійну адресу слід оптимізувати під 2-3 основних запити і прописати МЕТА-теги, що  відповідають цим запитам.

b. МЕТА-теги динамічних сторінок слід формувати за правилом, яке розробляється під кожен вид інформації (новина, стаття, товар тощо) або по розділами.

Приклад правила для сторінки електрочайника

TITLE:Електрочайник<Виробник><Модель> – Купити в Києві
Description: Електричний чайник <Виробник><Модель>.
Купити електрочайник<Виробник> в Києві.  Продаж електрочайників
в Інтернет-магазиніChayni.com.ua Доставка по Києву безкоштовно.
Keywords:електрочайник, чайник, чайник електричний, електрочайник купити,
продаж електрочайників, київ, Україні

2. У заголовку H1 має бути у можливості повна назва документа (заголовок новини, назва статті, найменування товару із зазначенням виробника і моделі).

3. Тексти сторінок повинні бути оптимізовані під запити зазначені в МЕТА-тегах або навпаки. Для підзаголовків статей потрібно використовувати теги H2, H3.

4. Навігація повинна бути не тільки зручна, але і зв’язувати посиланнями з іншими розділами / сторінками сайту.
a. Меню розділів. Назви розділів повинні бути оптимізовані під популярний запит.
b. Навігаційний рядок (“Хлібні крихти”), всі назви розділів в навігаційному рядку повинні бути посиланнями на відповідні сторінки.
c. Карта сайту. По можливості всі сторінки сайту повинні бути представлені на карті сайту (крім сторінок товарів у великих Інтернет-магазинах).

5. Внутрішня посилальна структура повинна пов’язувати суміжні за тематикою сторінки.
a. Останні надходження / оновлення виводяться на головній сторінці.
b. Найбільш читаються / коментовані матеріали, або хіти продажів – у вигляді інформера можуть розміщуватися на всіх сторінках.
c. Останні матеріали пов’язані з тегами – новини або статті на одну тему, товари одного виробника, товари того ж цінового сегменту.
d. Випадкові матеріали / товари.

6. Створити розділ Питання та відповіді або ЧаПи / FAQ (часто задаються) з кваліфікованими статтями-відповідями. Якщо в тексті статті використовуються поняття чи питання, які вже є в переліку питань-відповідей, то слід зробити посилання на ці статті.

7. З баз даних слід робити сторінки з вибірками. Наприклад, для сайту з готелями необхідно зробити вибірки по місту з різними рівнями сервісу. 3 * готелі Дубаї, ОАЕ, для інтернет-магазину побутової техніки слід робити вибірки по виробнику та виду товару: ЕлектрочайникиTefal і т.п.

Поняття низькобюджетне просування не означає повну відмову від популярних запитів і повне перемикання на низькочастотні запити. Можливо, просування і по високочастотних запитах з мінімальним бюджетом, але це стосується тільки головної сторінки, яка по даній стратегії повинна бути оптимізована під 1-3 високочастотних або середньочастотних запити. Це пов’язано з тим, що зовнішні посилання можна отримати тільки при безкоштовній реєстрації сайту в каталогах, а для такої реєстрації найчастіше можна вказати тільки головну сторінку сайту.

Після проведення внутрішньої оптимізації можна приступати до зовнішніх SEO заходів.

Зовнішня оптимізація

Зовнішня оптимізація полягає у формуванні посилальної маси з оптимізованим текстом в тілі посилань, яке відповідає запитам, під які оптимізована сторінка, на яку вони ведуть.

Посилальна маса може збільшуватися за рахунок покупки посилань, розміщення статей з “прошитими” у тексті посиланнями, проводити обмін посиланнями та банерами. Всі ці роботи вимагають наявність бюджету на підтримку, а також фахівця, який займається написанням статей і обміном посиланнями. Збільшення кількості зовнішніх посилань можна стимулювати, тобто змусити користувачів самостійно встановлювати посилання на Ваш сайт.

При досягненні великої маси зовнішніх посилань можна просунути навіть неоптимізовані сторінки, але для низькобюджетного просування потрібно скоротити кількість зовнішніх посилань і збільшити їх ефективність. Максимальна ефективність зовнішніх посилань досягається при чіткій відповідності тексту посилань тим запитам, під які оптимізована сторінка.

Кілька методів для збільшення посилальної маси без великих фінансових витрат:

1. На сайтах розміщених на доменах другого рівня конкурентоспроможні напрямки діяльності необхідно виносити на піддомени. Таким чином, кожен піддомен можна зареєструвати в каталогах як самостійний сайт. Крім того, у всіх PR акціях в Інтернеті і статтях розміщуються на інших сайтах також можна посилатися прямо на піддомени.

2. Якщо є кілька сайтів суміжної тематики, то необхідно облінковувати їх між собою, тобто об’єднати їх в мережу.
a. Сайти повинні перебувати на хостингу з різними IP з різними адресами C-класу (IP-адреса ABCD Наприклад, якщо в одного сайту IP-адреса 256.0.7.10, то в іншого одне з перших трьох чисел повинні відрізнятися. Наприклад, 257.0.7.10, або 256.0.8.10, а повний збіг ABC, як 256.0.7.12 – це майже теж саме якби всі сайти були на одному IP).
b. Не слід робити взаємні посилання, бажано вибрати основний сайт і просувати тільки його, або посилатися за схемою А> B> C> A (тобто один сайт посилається на другий, другий на третій, а третій на перший).

3. Реєстрація сайту в каталогах

a. Складання анкети. Заголовки повинні відповідати запитам, під які оптимізована головна сторінка. Залежно від кількості каталогів в базі для реєстрації кількість заголовків не повинно повторюватися більше 50-70 разів. Наприклад, якщо в базі для реєстрації 2000 каталогів, то кількість унікальних заголовків для реєстрації має бути 2000/50 = 40.

b. Якщо головна сторінка сайту оптимізована під 2-3 запиту, то розподіл запитів по заголовкам має в залежності від конкурентності запитів. Конкурентність можна визначити за кількістю зворотних посилань сайтiв у першій десятці результатів пошуку.

4. Якщо Ви берете участь в обговореннях на тематичних форумах, то в профайлі і підписі необхідно прописати посилання на сайт з цільовим запитом в тексті посилання. Таким чином, кожен пост або відповідь на форумі буде додатковим посиланням на сайт.

5. Створіть сторінку з Вашими посиланнями і банерами. Запропонуйте кілька варіантів посилань і різні варіанти розмірів банерів, при цьому в тексті посилань і ALTах для банерів слід використовувати цільові запити. При цьому ви можете робити посилання і на внутрішні сторінки.

6. Всі прес-релізи та статті, що розміщуються на інших сайтах, повинні містити посилання на сайт. У правилах використання матеріалів необхідно прописати положення, що при будь-якому використанні матеріалів з сайту посилання на джерело обов’язкове і вкажіть сторінку, де розміщені варіанти посилань на джерело.

7. Стимулюйте використання матеріалів сайту в блогах і на форумах, створюйте обговорення шляхом копіювання коду в блог і на форум. Створіть співтовариство в популярних системах блог-хостингу. Винесіть Книгу скарг і пропозицій в блог.

8. Експортуйте інформацію, створюйте інформери, які користувачі можуть встановити у себе на сайті або в блозі. У коді інформера обов’язково розміщуйте логотип з прямим посиланням на сайт і ALTом з цільовими запитами.

Інші низькобюджетні способи залучення трафіку

Крім SEO заходів існують й інші способи залучення трафіку, які на етапі створення сайту вимагають певних фінансових вливань, але надалі повністю окупаються, тому що їх поступове зростання дає все більше і більше переходів на сайт.

Способи залучення трафіку з ефектом “сніжного кома”:

  1. Створюйте партнерські системи. Платіть за клієнта або частку від вартості проданого товару. Інформаційні сайти, які відвідує Ваша аудиторія охоче погодяться монетизувати свій трафік.
  2. Створіть автоматичну або напівавтоматичну E-mail розсилку. Останнє оновлення, надходження товару, інформація про акції і знижки – це можливість ще раз повернути користувача на сайт.
  3. Стимулюйте створення закладок на Ваш сайт.
  4. Створюйте цікаві віджети, тести або орендовані ігри для просування через соціальні мережі та блоги.

Висновки

Основні заходи, на які варто звернути увагу, щоб знизити витрати на просування сайту – можна сформулювати в 5 пунктах:

  1. Внутрішня оптимізація повинна бути спрямована на те, щоб кожна сторінка була оптимізована під свої запити, а в МЕТА-тегах були сконцентровані 2-3 найпопулярніших цільових запиту. Якщо є можливість виділити інформацію по якихось ознаках (регіон або якість), то необхідно створити сторінки або розділи за ознаками, таким чином на сайті з’являться сторінки оптимізовані за ознакою (Наприклад, якийсь товар в Києві або Дешевий ноутбук), які привернуть додатковий низькочастотний трафік.
  2. Реєстрація сайту в каталогах це найшвидший і порівняно недорогий спосіб отримання посилальної маси, тому від якості підготовки заголовків для реєстрації дуже багато залежить. Заголовки повинні бути спрямовані на 3-4 основних цільових запити. Не зазначати сайт з 1-10 однаковими заголовками, цим Ви тільки погіршите якість просування. Заголовок не повинен повторюватися більше 50-70 разів, розраховуйте кількість заголовків за формулою – Z = C/70 (де, С-кількість каталогів в БД для реєстрації). Повторюйте реєстрацію кожні 6-12 місяців.
  3. Стимулюйте природне збільшення посилальної маси. Зацікавте користувачів самостійно встановлювати посилання на Ваш сайт, а при використанні інформації з Вашого сайту і в статтях про Вашу компанію обов’язково вимагайте встановити посилання на сайт.

Активно використовуйте способи просування з ефектом “сніжного кома”, тобто по мірі використання сервісу і збільшення його аудиторії – збільшується і трафік, який він дає.

Цілі головної сторінки

Я звикла розробляти сайти в зворотному порядку, починаючи з самих дрібних і далеко розташованих елементів, наприклад, результатів пошуку, сторінок зі статтями, потім створювати сторінки розділів і тільки в кінці працювати над головною сторінкою.

Я працюю за такою схемою тому, що кожна сторінка, що містить інші, повинна створювати адекватні очікування до змісту вкладених сторінок. Якщо головна сторінка говорить одне, а внутрішня інше, користувач розгубиться, а його враження про сайт, навряд чи будуть позитивними.

При такому підході, коли прийде час робити головну сторінку, буде готовий і повний уявний образ сайту, його стиль і дух.

Особливе занепокоєння викликають головні сторінки сайтів компаній – це перше враження користувача, і є тільки один шанс зробити його гарним.

Перш ніж звернутися до цілей головної сторінки, потрібно згадати ще один важливий момент. Маленький, і далеко розташований елемент, наприклад, сторінка зі статтею для сайту новин або результатами пошуку для пошуковика, це і є головний, сайтоутворюючий елемент, на який припадає від 60 до 75 відсотків всього трафіку сайту.

Це, звісно, ??не применшує важливості головної сторінки, вона надзвичайно важлива як перше враження, але потрібно розуміти важливість оформлення сайтоутворюючих елементів, часто варто витратити на них більше часу, ніж на головну сторінку.

Ну ось, тепер можна детально розглянути цілі головної сторінки і виклики, які вона нам кидає. Головною сторінкою, я називаю ту, яка знаходиться за адресою site.com і є парадним входом всього сайту.

Кожна головна сторінка переслідує чотири найважливіших цілі:

Ціль 1: Відповісти на питання: «Що це за місце?»

Це головна робота головної сторінки, коли користувач заходить на новий сайт, він насамперед хоче отримати відповідь на це питання. Якщо сайт не готовий відповісти на нього протягом декількох секунд, відвідувач відчуває себе дурним, йде і ніколи більше не повертається до нього. Уявіть, що ви познайомилися з людиною, яка змушує Вас відчувати себе дурнем, невже Ви захочете спілкуватися з ним знову?

Не бійтеся використовувати хороший, хоча і старомодний текст «Ось хто ми, і ось чим займаємося», і посилання на докладний опис, щоб ті, кому потрібні роз’яснення, могли їх легко отримати. Текст опису повинен бути позитивним і хвилюючим, що дає читачеві відчути свою важливість.

Google може обійтися без подробиць на головній сторінці, бо всі і так знають як його використовувати, але це швидше виняток, ніж правило. Якщо ви робите щось нове, потрібно роз’яснювати це простою мовою.

Якщо людина, що потрапила на сайт в перший раз, не може зрозуміти, про що він, протягом трьох секунд, значить Вашими відвідувачами будуть тільки ті, хто добре знайомий з питанням і мазохісти.

Ціль 2: Не стояти на шляху постійних відвідувачів

Саме так, друга мета в тому, щоб не стояти на шляху постійних відвідувачів, які знають, куди і навіщо вони прийшли.

Є чудова техніка, що дозволяє головній сторінці відповідати настільки суперечливим вимогам. Зробіть частину головної сторінки динамічною, показуйте в ній роз’яснення для новачків, а якщо користувач авторизований, замініть їх інформацією, призначеною саме для нього (що перегукується з третьої метою).

Flickr використовує найбільш радикальний варіант цієї техніки, надаючи зовсім різні головні сторінки авторизованим і не авторизованим відвідувачам. Потрібно сказати, що для нього цей метод ідеальний, сайт добре заточений під авторизованих користувачів, і робить зовсім різне враження на різні групи відвідувачів, однаково добре відповідаючи як і першій, так і другій меті.

Ціль 3: Показати, що нового

Ця мета спрямована і на новачків, і на постійних відвідувачів. Чудово, тепер все на одній сторінці, прийшов час здивувати їх новинами.

Багато сайтів обмежуються першою та другою цілями, але не варто цього робити, після того, як користувач розібрався з призначенням Вашого сайту, потрібно інформувати його про зміни, що відбуваються на ньому. Не забудьте запропонувати кілька сторінок, які варто відвідати, почати можна з оновлених, а закінчити популярними.

Ціль 4: Надати чітку глобальну навігацію

Ця мета властива будь-якій сторінці сайту, але саме головна сторінка формує образ сайту та очікування користувачів, і кожне посилання глобальної навігації на кожній сторінці сайту повинне розташовуватися точно так само, як і на головній сторінці, кожне посилання в футері, яке є на головній, повинне бути і на будь-якій іншій сторінці сайту.

Підсумок

Дизайн, що справляє гарне враження, повинен бути чітким і зрозумілим, відповідати всім очікуванням, які він надає користувачеві.

Простота у веб-дизайні

Простий дизайн дає безліч переваг дизайнеру, клієнтові і користувачеві.

Якщо дизайн працює не досить ефективно, то потрібно задуматися над тим, що варто прибрати, перш ніж думати, що додати.

Переваги для користувача:

  • Швидке завантаження
  • Швидке відображення
  • Зрозумілість – швидкий перегляд
  • Простіше користуватися

Комерційні переваги:

  • Швидка розробка
  • Швидке впровадження
  • Швидкий ре-дизайн (відповідно до побажань клієнта або користувачів)
  • Вимагає менше ресурсів сервера (менша ціна)
  • Простіша підтримка
  • Простіше домогтися платформ і кросбраузерності

Переваги для дизайнера:

  • Всі перераховані вище, плюс залишається більше часу для творчого підходу

Як зробити простий дизайн?

Не так просто як здається, створення простого дизайну вимагає сміливості, відкритості поглядів і майстерності. Чим більше Ви практикуєтеся у створенні простого дизайну, тим краще він Вам вдається.

Пам’ятайте про цілі

Постійно пам’ятайте про цілі сайту і його користувачів, запишіть їх, щоб кожен раз перед початком роботи освіжати свою пам’ять. Якщо Ви втомилися або відчуваєте, що втрачаєте образ сайту, який саме Ви хочете створити сайт – зупиніться! Зробіть паузу, а потім знову поверніться до цілей.

Думайте, а потім робіть

Подивіться на Ваші ідеї неупереджено.
Скажіть, «Я хочу отримати …»
Потім зробіть це.
Довіряйте собі.

Використовуйте Бритву Оккама

Бритва Оккама – це інтелектуальний інструмент, спрощено його можна пояснити так: якщо у проблеми є два рішення, то кращим буде те, яке простіше. Цей принцип дуже добре підходить для веб-дизайну і часто допомагає знайти найкраще і найточніше рішення.

  • Прості, звичні, впізнавані розмітки працюють краще, ніж більш складні, оригінальні та інноваційні.
  • Просте повідомлення зрозуміліше, ніж складне.
  • Дії в кілька простих кроків і кількома інструкціями будуть виконані набагато більшою кількістю людей, ніж довші і багатослівні альтернативи.
  • Ясний, впорядкований, впізнаваний візуальний дизайн спрощує використання сайту, зменшує кількість помилок і допомагає відвідувачам у досягненні їхніх цілей.

У багатьох випадках, розробка простого дизайну зберігає час і гроші, але іноді, навпаки, вимагає додаткових коштів, для творчого вирішення серйозних дизайнерських проблем, але, вирішивши їх, Ви отримуєте серйозні конкурентні переваги.

Використовуйте золоте правило веб-дизайну:

Все, що є на сайті повинно мати свою мету.

Кожен елемент сайту повинен виконувати одну з двох функцій:

  • Допомагати відвідувачам у досягненні їх мети
  • Сприяти досягненню мети сайту, не заважаючи відвідувачам.

Дизайн сайту. Який колір вибрати

Створення сайту привабливого вигляду вимагає використання обдуманої колірної схеми, без колірного оформлення сторінка втрачає свою індивідуальність, а добре продумана і збалансована колірна схема, надає сайту свій оригінальний стиль.

Занадто багато чи недостатньо відповідні кольори можуть дуже погано відбитися на привабливості сторінки.

Колірна схема часто складається з добре підібраних відтінків, але можуть використовуватися кольори, які не належать сімейству відтінків. Apple.com використовує різні кольори для кожного розділу, але призначення кольорів однаково, в цьому випадку логічність породжується способом використання а не самими кольорами.

Приклад невідповідного кольору.

Сайт Starbuck відчуває великі проблеми з колірною схемою, його сірий фон інертний і виглядає дуже утилітарно. Бренд намагається зв’язати себе зі стилем життя, але веб сайт повністю позбавлений будь-якого характеру.

Використовуйте достатньо кольорів.

Використовуючи занадто мало кольорів, Ви ризикуєте зробити нудний або інертний сайт. Колір відмінний інструмент, що дозволяє виділяти, групувати і розділяти елементи, до того ж він дешевий, особливо якщо вказаний через CSS. Якщо Ви використовуєте мало кольорів, потрібно звернути увагу на інші методи притягають погляд і розділяти елементи.

Залишайте білий фон

Білий це найкращий фон для тексту. Зазвичай, область основного контенту, біла або дуже легко забарвлена. Блоки з білим фоном при перегляді сприймаються користувачем як зони контенту.

Приклад

Подивіться на //www.pixelgraphix.de/ основний текст розташований в дуже світлих сірих блоках. Зауважте, що Ваш погляд не хоче зупинятися в сірих блоках, він вважає за краще білий.

Оригінал

Головна сторінка Ірландського провайдера HEAnet використовує білий фон за межами блоку контента. Це призводить до того, що дуже важко сфокусуватися, на тексті.

Використовуйте яскраві кольори щоб привернути увагу

Інтенсивні кольори притягують погляд, і чим більший розмір області тим сильніше це тяжіння. Занадто багато інтенсивних кольорів притягають погляд у різних напрямках, і техніка втрачає свою силу.

www.collegeclub.com використовує занадто багато інтенсивних контрастів і кольорів, у результаті очей ігнорує їх.

Велика область інтенсивного помаранчевого кольору в центрі екрану, найбільш помітний елемент, але він не містить дуже важливої ??інформації, це серйозна помилка дизайнера.

www.guardian.co.uk теж використовує занадто багато елементів, що притягують погляд. Велика кількість яскравих червоних областей приводить користувача в замішання, а кольорові елементи відволікають погляд від відносно тьмяного контенту.

Сайт RNIB (Британської організації для сліпих) використовує контрастні кольори, щоб елементи були добре помітні для людей з недостатнім зором.

Але колірна схема абсолютно невдала.

Верхній лівий кут використовує гарну комбінацію зеленувато-синіх тонів, а по краях сторінки переважає червонуватий колір який, не поєднується з синім

Яскравий жовтий в навігації додає ще один основний колір, проблема в тому, що основні кольори цього сайту погано поєднуються між собою.

Найбільш інтенсивний і контрастний колір використаний у фоні навігації другого рівня, тому погляд в першу чергу падає на елемент, який не має великого значення.

Уникайте сусідства фотографій та інтенсивних кольорів.

Сторінка Harrah’sCasino використовує пурпурний і фотомонтаж, але інтенсивний пурпурний не поєднується з тонкими кольорами фотографій, роблячи їх тьмяними і брудними.

Не використовуйте занадто багато різних кольорів.

Занадто велика кількість кольорів може погіршувати сприйняття сторінки.

Деякі кольори дуже природно поєднуються, але деякі в поєднанні можуть створювати дуже неприємне враження.

Це поєднання кольорів сильно погіршує сприйняття тексту, чому сприяє і малий розмір шрифту.

Пофарбовані області дуже привабливі, якщо розташовані поруч з менш насиченими або сірими.

Колірні схеми, натхненні природою

Люк Вроблескі опублікував в Boxes&Arrows статтю, в якій звернув увагу на те, що багато корпоративних сайтів використовують схожі колірні схеми.

HP, IBM, Dell і Microsoft

Схожі як близнюки.

Враховуючи необхідність використання схожого розташування елементів, і їх оформлення, колір стає найбільш зручним і привабливим інструментом при розробці оригінального дизайну.

Люк пропонує дуже цікавий і зручний спосіб підбору колірної схеми: використання натхнення від природи.

Ось кілька прикладів:

Приклад колірної схеми, створеної на основі фотографії прерії.

Колірна схема отримана за допомогою фотографії околиць Дубліна.

Обмеження у виборі кольорів: дальтонізм

Деякі люди (головним чином чоловіки) можуть погано розрізняти кольори, різним ступенем дальтонізму страждають до 8% чоловіків, і 4 жінки з 1000, перевіряти, чи доступна ним інформація, настільки ж важливо, як перевіряти відображення сторінки в такому браузері як Opera. Найбільш поширений випадок, коли людина не розрізняє червоний і зелений.

Ви не повинні створювати інтерфейс так, щоб користувачеві було необхідно розрізняти кольори (особливо червоний і зелений), при його використанні. Одне з основних правил (Пріоритет 1), яким пропонує слідувати W3С:

Будь-яка інформація представлена ??за допомогою кольору, повинна бути доступна і без його обліку, наприклад, виходячи з контексту або розмітки.

Друге правило:

Поєднання кольору тексту і фону повинне підбиратися таким чином, щоб текст був доступний людям, які погано розрізняють кольори, або на чорно-білих моніторах (Пріоритет 2 для зображень, Пріоритет 3 для тексту).

Банерна реклама – розрахунок CTR

CTR — (синонім — клікабельність, від англ. click-through rate — показник клікабельності) CTR визначається як відношення числа кліків до показів, вимірюється у відсотках. Наприклад: рекламний блок показаний 100 разів і на нього клікнула одна людина. Означає його CTR – 1%. Формула обчислення CTR:

CTR = кількість кліків / кількість показів * 100

CTR є важливим показником ефективності будь-якої рекламної кампанії. Показник CTR може бути застосовний до будь-якого гіпертекстового посилання в інтернеті, якщо враховуються її покази і кліки.

Можна сказати, що це ККД (коефіцієнт корисної дії) оголошення, що визначає ефективність його роботи та ефективність рекламної кампанії загалом. Чим вищий CTR, тим точніше оголошення відповідає запиту і тим нижчою для рекламодавця буде ціна виходу на гарантовані покази.

CTR для динамічних банерів в Рунеті зазвичай вагається від 0,1 % до 2 %. При хорошому медіапланеруванні і ефективному таргетінгу значення CTR може бути значно вище і складати десятки відсотків. Найвищий CTR може забезпечити контекстна реклама в пошукових системах, коли оголошення рекламодавців показуються залежно від пошукових запитів користувачів.

Слід зазначити, що показник більший за 2% вважаться успішним, і загалом рекламну кампанію з таким показником можна вважати успішною.

Частенько CTR вважають мірою якості рекламного блоку або рекламного майданчика. Проте потрібно мати на увазі, що для іміджевої, а не «продаючої» реклами значення CTR набагато менш істотно, ніж кількість користувачів, які її побачать, і та увага, яку вони їй приділять. Важливий вплив на CTR (клікабельність) реклами роблять її розмір, яскравість, контрастність і місце розташування на веб-сторінці.

Банерна реклама: як розрахувати бюджет банерної інтернет-реклами. У яку суму обходиться залучення реального покупця шляхом показу банерної реклами. Всі нижченаведені рекомендації і числові показники не слід розглядати як “істину в останній інстанції”.

Користуватися таблицями просто:

Приклад

Банерною рекламою фірма передбачає залучити на сайт 1000 відвідувачів в місяць. Вартість 1000 показів банера рівна $20. Передбачається, що CTR банера повинна скласти 0,5. В цьому випадку бюджет інтернет-реклами має бути не менше 3000$. Вартість залучення одного відвідувача в цьому випадку складе не менше $3.

  • Як випливає з наведеного прикладу, вартість залучення одного відвідувача шляхом банерної інтернет-реклами складає не менше $1- $3. При цьому залучення відвідувача на сайт за допомогою банерної інтернет-реклами не означає здійснення ним операції. Зі 100 таких відвідувачів лише 3-4% зроблять операцію.
  • На прийняття відвідувачем остаточного рішення про здійснення операції багато в чому впливатиме якість створеного сайту, кон’юнктура ринку і конкурентоспроможність пропонованих на сайті товарів і послуг.
  • З наведених прикладів виходить, що залучення реального покупця шляхом показу банерної реклами обходиться фірмі $50 – $100.

1. Розраховується CTR банера.

Середня величина CTR складає 0,4-0,5%. Даний показник може розрізнятися залежно від тематики, кон’юнктури ринку, якості виготовлення банера, конкретного рекламного майданчика, тобто сайту, на якому рекламується банер, і так далі.

2. Розраховується середня вартість залучення одного відвідувача, що прийшов на сайт по посиланню з банера.

          Приклад

• Вартість 1000 показів банерів, тобто показ банера 1000 відвідувачам сайту = 20$.

• CTR банера дорівнює 0,5, тобто 5 чоловік з 1000 приходять на сайт рекламодавця по посиланню з банера.

• Вартість залучення одного відвідувача в цьому випадку складе: 20/5 = 4$.

Про розрахунок вартості залучення цільового відвідувача сайту.

3. Розраховується середнє число операцій, які зроблені відвідувачами, що прийшли по посиланню з банера і множиться на середню величину прибутку, яку дає одна операція.

Приклад розрахунків прибутку від баннера

Приклад

Вартість 1000 показів банера = 20$. Вартість залучення одного відвідувача, що прийшов по посиланню з банера на сайт, при CTR 0,5% складає 4$.

• Число відвідувачів, що прийшли на сайт по посиланню з банера, за місяць склало 100 чоловік. Це означає, що банер має бути показаний 20 000 разів. Тобто, витрати на показ банера складають 400$.

• Число операцій, здійснених відвідувачами, що прийшли по посиланню з банера, склало 4%. Тобто 4 операції.

• Середній прибуток від операції дорівнює 200$.

• Валовий прибуток від банерної реклами складе: 4х200 = 800$.

• Витрати на банерную рекламу склали 400$.

Прибуток від банерної реклами, без врахування інших накладних витрат (витрати на створення банера, зарплата співробітників і так далі), складе: 800$ – 400$ = 400$. В цьому випадку банерна реклама принесе прибуток.

Примітка

Приведені числові показники будуть точніші, якщо:

1. Розрахунки робляться за більший період часу;

2. Співробітники фірми ведуть постійно опитування відвідувачів, що зробили операцію, про те, яким чином вони знайшли фірму і пропоновані нею товари і послуги. Відвідувачі, що прийшли по банерній рекламі, виділяються в окрему групу.

3. Ведеться статистичний облік інших показників банерної реклами.

4. Наведені числові показники показують, що для того, щоб банерна реклама не була збитковою, середній прибуток, який приносить одна операція, має бути досить високим. Інакше величина накладних витрат перевищить прибуток і банерна реклама стане збитковою.

На замітку

Щороку в світі витрачаються мільярди доларів на рекламу за допомогою банерів і ця цифра постійно зростає.

Якби банерна реклама була невигідною, то на неї не витрачали б стільки грошей.

« попередні записи наступні записи »