м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)

тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (050) 236 40 70

e-mail: info@inneti.com

Досягайте вершин разом з нами!

пр 7 дет

Ми допоможемо Вам створити бездоганну репутацію перед споживачами Вашого продукту чи послуги.

Що ми пропонуємо:

  • аналіз поточних позицій Вашої компанії на ринку;
  • створення привабливих позицій Вашої компанії на ринку (різноманітними методами позиціонуання: метод “ціна – якість”, метод використання символів культури та ін.);
  • рекламну підтримку Вашої компанії;
  • установлення позицій Вашої компанії на ринку.

Етапи установлення позицій

  1. визначення кола конкурентів;
  2. визначення методичних основ для порівняння;
  3. визначення позиції конкурентів;
  4. аналіз споживачів;
  5. вибір позиції;
  6. поточний контроль позиції;
  7. створення фірмового стилю – завершальний крок у створенні іміджу.

          Фірмовий стиль — це сукупність постійних художніх, текстових та інших елементів (констант) у всіх рекламних розробках фірми та у засобах реклами. До елементів фірмового стилю належать: товарний знак, фірмовий шрифтовий напис (логотип), фірмовий блок, фірмове гасло (слоган), фірмовий колір (кольори), фірмовий комплект шрифтів, інші фірмові константи.

          Розробка основних носіїв елементів фірмового стилю:

            • сувенірна реклама фірми у вигляді авторучок, настільного обладнання, сувенірних листівок тощо;
            • засоби PR (стенди, виставки тощо);
            • друкована продукція (листівки, буклети, календарі тощо);
            • елементи діловодства (фірмові бланки, папки, конверти, фір­мові блоки паперу тощо);
            • документи та посвідчення (перепустки та посвідченйя праців­ників, значки, візитні картки);
            • елементи службових приміщень (настінні календарі, наклейки великого формату, панно тощо), які оформлюються у кольорах фірми;
            • інші носії (фірмовий рекламний прапор, пакувальний папір у кольорах фірми та з деякими елементами торгового знака, фірмовий одяг працівників, зображення товарного знака на транспортних за­собах тощо).

            Для розробки фірмового стилю найчастіше запрошують висо­ко кваліфікованих спеціалістів зі сторонніх організацій. Також враховують результати маркетингових досліджень, рекомендації філологів, психологів, спеціалістів з PR, режисерів, композиторів. Часто користу­ються послугами музикантів, співаків.

            Скориставшись послугами “Inneti”, Ви заощадите свій час та кошти, оскільки ми об’єднуємо зусилля професіоналів різноманітних напрямків в одному місці, а Ви отримуєте весь набір послуг в одному “пакеті”.

            Замовити

            Підтримка

            Ціни

            Сподіваємося на довгострокову та взаємовигідну співпрацю!

            

            Залишити відгук

            Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *