м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)

тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02

e-mail: info@inneti.com

Досягайте вершин разом з нами!

Види промокацій

  • Купони – для стимулювання попиту, за рахунок співпраці з роздрібними продавцями
  • Знижки – для збільшення кількості пробних покупок, протистояння конкурентам. Споживачі не бояться переплатити за незнайомий товар.
  • Премії – для встановлення доброзичливого ставлення до товару. Споживачі люблять отримувати товар безкоштовно або зі знижкою
  • Конкурси – для збільшення кількості покупок товару і запасів торгових посередників. Є можливість зацікавити цільову аудиторію товаром
  • Лотереї – для посилення попиту і лояльності до товару з боку вже наявних споживачів. Перевагою є те, що споживач купує товар частіше і/або у великих кількостях
  • Семплінг – для стимулювання проби нового товару за рахунок зниження ризику для споживачів ризик купити незнайомий товар.
  • Програми лояльності – для стимулювання повторної покупки, що створює і зміцнює прихильність споживачів до певної торгової марки.
  • Експозиції у місцях продажу – для стимулюваня пробної покупки, підтримки інших видів просування товару в магазині. Такий вид промоакції забезпечує демонстрацію товару.
  • Знижки-повернення – для стимулювання покупки, попередження зниження збуту. Ця промоакція ефективно стимулює попит.


Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *