PR- послуги мають специфічну роль – підтримувати серед громадськості довіру до організації як цілісного організму, стежити за тим, щоб керівництво в будь-якій сфері діяльності постійно брало до уваги громадські інтереси.
До служби PR належать також такі послуги, як маркетинкові дослідження та надання консалтингових послуг.
Правильно підготовлена та професійно проведена PR – кампанія дає можливість:
– просувати конктетні товари чи послуги на ринку;
– налагоджувати необхідні зв’зки як з споживачами так і з партнерами;
– виконувати аналітичну роботу щодо вирешіння проблемних ситуцій, в яких мігопинитись Ваш бізнес.
Ця аналітична робота має свій результат у наступному звіті:
1. Висновки щодо вивченої проблемної ситуації та можливостей організації.
2. Потенційні збитки, яких може зазнати організація, або ж переваги, які вона може отримати.
3. Прогнозування ускладнень або нових можливостей разом з описом сценаріїв поведінки організації.
4. Загальна мета ходу дій у роботі з різними групами громадськості.
5. Негайні дії і реакція на інформацію в засобах масової інформації у разі виникнення критичної ситуації.
6. Перспективний план досягнення цілей.
7. Плани оцінки ходу виконання програми.
8. Кадрові плани та бюджет.
Переваги, які чекають на Вас при співпраці з PR – службою:
1. Зовнішні консультанти, як правило, мають широкий діапазон знань, необхідних для вирішення нестандартних PR – проблем, володіють практичними навичками цієї специфічної діяльності.
2. Зовнішні консультанти, зазвичай, тримаються осторонь від усіляких чвар і групових протистоянь, часто існують усередині організації, а тому незалежні і більш об’єктивні в оцінці проблеми.
3. Якщо організації терміново потрібні контакти із засобами масової інформації після переміщення в нові географічні райони, то зовнішнє консультування дозволить легко подолати мовні бар’єри.
Для того, щоб виконати замовлення організації PR-фірма в межах вартості контракту може звернутися за допомогою до кваліфікованих дослідників, працівників ЗМІ, людей мистецтва, юристконсультнантів та ін.
Якщо ж організація виявить бажання отримати послуги більш високого рівня, PR -фірма може швидко вийти на потрібних фахівців, наприклад, налагодити зв’язки з лобістами, відомими політичними діячами, допомогти легітимно вирішити питання вартості потрібних послуг і т.д.
Забезбечте собі впевненість у завтрішньому дні!