м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)
тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02
e-mail: info@inneti.com
Маркетингові дослідження – це функція, яка пов’язує організацію зі споживачами шляхом надання інформації.
Компанія “Inneti” пропонує своїм клієнтам послуги з маркетингових досліджень різних напрямків. При цьому, ми розуміємо, що не існує універсального рішення, яке б вирішувало будь-яку проблему.
Ми розробляємо дослідницькі проекти, які відповідають особливим вимогам кожного клієнта й специфіці його маркетингового запиту.
Ми надаємо нашим клієнтам маркетингову інформацію, що дозволяє прийняти зважені й реалістичні рішення.
Ми маємо досвід проведення маркетингових досліджень у різних сферах бізнесу.
Наші організаційні можливості:
* кваліфіковані фахівці у сфері маркетингових досліджень;
* досвідчені фахівці з обробки й аналізу даних;
* власна команда кваліфікованих інтерв’юерів, здатних проводити опитування будь-якої складності;
* сучасні технічні засоби обробки й тиражування інформації.
Наше співробітництво неодмінно починається з обговорення Вашої проблеми. Якість пропозиції, яку Ви отримаєте від наших співробітників, безпосередньо залежить від того, наскільки Ви точно й детально сформулюєте проблему або причину, що спонукала Вас звернутися до фахівців з маркетингових досліджень.
Приведемо перелік головних питань, відповіді на які Ви маєте з’ясувати для себе:
1. Точне формулювання проблеми.
2. Причини виникнення цієї проблеми.
3. Якому виду дослідження або яким цільовим групам респондентів Ви надаєте перевагу?
4. Географічне охоплення дослідження.
5. Чи існують гіпотези, які потрібно перевірити в результаті дослідження?
6. Терміни виконання дослідження.
Після нашої зустрічі ми надамо відповідь на Ваш запит протягом 1-2 днів.
Наша відповідь буде складатися з таких позицій:
* що ми можемо зробити для Вас;
* за допомогою яких методів і ресурсів;
* строки виконання проекту;
* вартість проекту.
Ми гарантуємо Вам повну конфіденційність, індивідуальність виконання, а також прийнятну вартість проекту. Наші послуги доступні як для великих компаній, так і для структур малого й середнього бізнесу, які мають обмежений бюджет.
Ми пропонуємо нашим клієнтам наступні види маркетингових досліджень:
Також ми проводимо:
Кількісні дослідження отримали свою назву через націленість на отримання кількісної інформації про велике число об’єктів дослідження.
Вони застосовуються тоді, коли необхідні точні, статистично надійні дані.
Кількісні методи дослідження дають змогу говорити узагальнено про населення країни чи певного регіону, внаслідок охоплення багатьох респондентів.
Основною відміною від кількісних досліджень є нестандартизований характер якісних досліджень.
Якісні дослідження орієнтуються на розкриття причинно-наслідкових зв’язків.
Одна з переваг методу – надання можливості респондентам вільно висловлюватися, що сприяє розкриттю їхніх внутрішніх цінностей та переживань, стимулює їхній креативний потенціал.
Методи якісних досліджень (лінк)
До широкого спектру послуг в розділі маркетиг тахож входять:
Замовити маркетингове дослідження
Додатково: Інтернет-трейдинг
Сподіваємося на довгострокову та приємну співпрацю!
18.09.2013
20.12.2012
Комплексний маркетинговий план для збільшення продажів в Інтернеті
10.10.2012
Тепер за допомогою Google можна малювати координати на карті та розставляти точки
28.09.2012
Просування сайту, обслуговування сайту, підтримка веб-сайту
18.09.2012