м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)
тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02
e-mail: info@inneti.com
Для того, щоб втілювати в життя заплановані PR-програми, потрібно спершу дослідити споживчий ринок.
Тут вступають в силу маркетингові дослідження, які допоможуть визначити відносини, які сформувалися між організацією та споживачами (населенням/суспільством).
Дослідження дадуть відповідь на запитання: Як сприймаються продукти чи послуги, які будуть об’єктом PR-програм?
Маркетологи від “Inneti” проводять дослідження, які орієнтовані на споживача, а саме якісні та кількісні дослідження.
Кількісні дослідження дають змогу говорити узагальнено про населення країни чи певного регіону, внаслідок охоплення багатьох респондентів.
Якісні дослідження відрізняються від кількісних досліджень своїм нестандартизованим характером.
Одна з переваг методу – надання можливості респондентам вільно висловлюватися, що сприяє розкриттю їхніх внутрішніх цінностей та переживань, стимулює їхній креативний потенціал.
Чітко зрозумівши, чого хочуть Ваші споживачі, Ви зможете запропонувати їм потрібний продукт чи послугу, що збільшить попит, а це позитивно вплине на Ваші доходи.
За детальнішою інформацією звертайтесь за наведеними контактами.
Сподіваємося на довгострокову та взаємовигідну співпрацю!
18.09.2013
20.12.2012
Комплексний маркетинговий план для збільшення продажів в Інтернеті
10.10.2012
Тепер за допомогою Google можна малювати координати на карті та розставляти точки
28.09.2012
Просування сайту, обслуговування сайту, підтримка веб-сайту
18.09.2012