м. Львів, вул. Озаркевича 4, офіс 1 (3 поверх)
тел.: +38 (032) 23 67 111; +38 (096) 295-11-02
e-mail: info@inneti.com
SAP CRM – що за ЦРМ ситема?
SAP CRM – єдине рішення, яке дозволяє в повному обсязі використовувати CRM-стратегію, об’єднувати співробітників, партнерів, процеси і технології в рамках повного замкнутого циклу взаємодії з клієнтами. Дозволяє автоматизувати бізнес-процеси компанії і ефективно управляти бізнесом.
SAP CRM дозволяє координувати дії всіх структурних одиниць компанії, що взаємодіють з клієнтом (продажі, маркетинг, обслуговування і підтримка), а також керувати роботою різних каналів взаємодії: особиста зустріч, телефон, Інтернет.
Ситема SAP надає кожній організаційній одиниці компанії доступ до повної актуальної інформації про клієнта, необхідної для підвищення якості взаємин з клієнтом і підвищення його лояльності.
Впровадження SAP, ERP систем.
Купити SAP дуже просто, набагато складніше – змусити його працювати. Основним з напрямків діяльності компанії “Іннеті інновації” є надання інформаційно-консультаційних послуг у галузі ведення розробок, проектного впровадження і підтримки використання CRM – систем, в тому числі і програмних продуктів лінійки SAP.
SAP-система – інтегрована автоматизована система управління.
SAP-системи допомагають компаніям по всьому світу вдосконалювати взаємини зі своїми клієнтами, розширювати діяльність з партнерами і збільшувати ефективність діяльності компаній у всіх сферах.
Рішення та обслуговування за допомогою SAP CRM
Рішення SAP CRM забезпечує комплексне бачення й аналіз, що дозволяє передбачати потреби клієнтів і створювати основу для довгострокових і рентабельних відносин з клієнтами.
З рішенням SAP CRM компанії отримують:
– збільшення прибутку за рахунок ефективної системи залучення клієнтів, підвищення частки відгуку в результаті прямих маркетингових розсилок, вдосконалених можливостей перехресних продажів і продажів більш дорогих товарів, зниження відтоку клієнтів;
– скорочення витрат за рахунок автоматизації взаємодій, підвищення продуктивності співробітників, що працюють з клієнтами, скорочення витрат на прямий маркетинг і рекламу в засобах масової інформації, оптимізації запасів і бізнес-процесів;
– конкурентна перевага за рахунок збільшення лояльності клієнтів і їх утримання, більш глибокого і цілісного розуміння потреб ринку і клієнтів, а також скорочення часу виведення продуктів на ринок.
Тарифи по налаштуванню SAP-CRM систем:
Вартість надання послуг розраховується виходячи з витрат часу згідно тарифів компанії
Купити, налаштувати, встановити і обслуговувати SAP-CRM можна зв’язавшись з нашими спеціалістами
Сподіваємося на довгострокову та якісну співпрацю!
18.09.2013
20.12.2012
Комплексний маркетинговий план для збільшення продажів в Інтернеті
10.10.2012
Тепер за допомогою Google можна малювати координати на карті та розставляти точки
28.09.2012
Просування сайту, обслуговування сайту, підтримка веб-сайту
18.09.2012
Пінгбек: Іннеті
Пінгбек: Впровадження SAP, ERP систем « Іннеті